  • Data: 2003-04-17 20:59:23
    Temat: Jak placic karta na ebay.de ?
    Od: "Marceli" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie !
    Poczytalem troche archiwum i juz troche wiem.
    Ale mam tez metlik.
    Wiem ze poprzez PayPal nie da sie placic bo Polski nie honoruja.
    To jak zaplacic komus za towar majac karte kredytowa ?
    Czy zaklada sie gdzies jakies wirtualne konto na ktore mozna wplacac
    forse poprzez obciazanie sie karta kredytowa ?
    Czyli podawaniem tylko kwoty i numerow karty ?
    Czy do tego wykorzystuje sie Moneybookers czy BidPay zy jakos tam ?
    Jakie sa prowizje i jakie trudnosci ?
    Co proponujecie ?
    Moze kts wytlumaczy laikowi prostym jezykiem.
    Jestem tylko obywatelem Polskim i mieszkam tu.
    Pzdr.
    Marek