  • 1. Data: 2004-01-31 22:16:43
    Temat: Inteligo - gdzie dane szczegolowe z transakcji karta?
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    Inteligo - gdzie dane szczegolowe z transakcji karta?

    zaplacilem w EUR. mam zamowiony serwis sms i przyszlo mi wiecej informacji o
    tej transakcji w smsie niz widze w Inteligo ( tu tylko " Transakcja
    kartowa" i kwota!!). , a w smsie przyszla nazwa firmy ktorej zaplacilem i
    kwota:)

  • 2. Data: 2004-02-01 00:21:13
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "LuK" <f...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tej transakcji w smsie niz widze w Inteligo ( tu tylko " Transakcja
    > kartowa" i kwota!!). , a w smsie przyszla nazwa firmy ktorej zaplacilem i

    Eeee, powinno być w historii przecież. Ja przynajmniej mam szczegółowe dane
    przy transakcjach zagranicznych. Pytaj pod 0800121121 i poinformuj później
    tutaj o co chodziło, bo ciekawe. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-02-01 08:21:38
    Od: "Marek Kozik" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bvhgru$sta$1@news.onet.pl...

    > Eeee, powinno być w historii przecież. Ja przynajmniej mam szczegółowe
    dane
    > przy transakcjach zagranicznych. Pytaj pod 0800121121 i poinformuj później
    > tutaj o co chodziło, bo ciekawe. :-)

    Witaj!

    Koledze chodzi chyba o "zablokowane środki" - tam nie ma opisu transakcji...

    Pozdrawiam,
    Marek Kozik