    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Inteligo] Dużo pytań początkującego
    Supersedes: <ea1qpa$igu$1@opal.futuro.pl>
    Date: Mon, 24 Jul 2006 08:54:51 +0200

    Właśnie rozpocząłem przeprowadzkę bez zmiany banku z Superkonta do
    Inteligo (nie PKO Inteligo). I mam oczywiście mnóstwo pytań. Mam
    nienajlepsze doświadczenia z bankowymi infoliniami, więc bardziej liczę
    na poprawne odpowiedzi "praktyków" tutaj.

    1. Jeśli dobrze rozumiem regulamin to pełne zawarcie umowy nastąpi w
    momencie gdy firma kurierska dostarczy do Inteligo egzemplarz umowy z
    moim podpisem. Konto aktywowałem w 15 minut po odbiorze przesyłki
    startowej.
    Czy mogę go już bezpiecznie używać? Nie zostanie zablokowanoe bo np.
    przesyłka zwrotna do Intelligo zaginie?

    2. Czym się różni przelew QuickMoney od przelewu standardowego w ramach
    kont Inteligo?

    3. Czy zmiany limitu na karcie można dokonać tylko przez operatora?

    4. Czy zmiana limitu na karcie obowiązuje natychmiast czy np od
    następnego dnia?

    5. Słyszałem, że Inteligo ma zwyczaj wstrzymywać większe przelewy i
    dzwonić w celu ich potwierdzenia. Od jakich kwot tak robią?

    6. Tuż po aktywacji konta w systemie jako data otwarcia był podany
    17.07. Dzisiaj jest tam wpisany 21.07. Czy to się jeszcze będzie
    zmieniać?

    7. Rozumiem, że opłaty za kartę i prowadzenie rachunku będą pobierane
    co miesiąc 21-ego w godzinach 0.00-1.00 w czasie "przerwy technicznej".
    Czy pieniądze na przelew muszę mieć o godzinie 23.59 dnia 20-ego, czy
    może wystarczy jeśli na 21-ego będzie zdefiniowany wcześniej przelew z
    datą przyszłą?

    8. Czy data pobrania opłat i dopisania odsetek zmienia się jeśli 21-y
    wypada w sobotę, niedzielę lub święto?

    9. Stan rachunku można sprawdzić bez opłat w bankomatach euronetu. Czy
    także w bankomatach PKO BP?

    10. Czy od wpłat w ajencjach PKO jest prowizja?

    11. Czy od wypłat w ajencjach PKO z terminalem POS jest prowizja?

    12. Czy w celu wpłaty w ajencji lub oddziale PKO trzeba wypełniać
    druczek, czy robi się to na zasadzie zlecenia ustnego?

    13. Czy płatnności wymagają potwierdzenia kodem jednorazowym z karty?

    14. Które opoeracje na obligacjach wymagają potwierdzenia kodem
    jednorazowym a które nie?

    15. Czy jeśli już mam dostęp do rachunku rejestrowego obligacji przez
    Inteligo to mogę z tego dostępu zrezygnować bez zamykania konta
    Inteligo?

    16. Czy korzystając z dostępu do rachunku obligacji przez Inteligo mogę
    zmienić rachunek do wypłat na rachunek w innym banku (np przez złożenie
    dyspozycji w punkcie sprzedaży obligacji)? Czy nie spowoduje to utraty
    dostępu przez Inteligo?