  • Data: 2011-10-26 18:05:15
    Temat: Ile zarabiacie na bankach ?
    Od: Simple Man <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Oferta gdzie wszystko jest darmowe to żadna oferta. Ile zarabiacie na
    bankach ?

    W bieżącym roku na usługach bankowych zarobiłem już netto (odliczając
    koszt w postaci opłat prowizyjnych za Bluecash; kartę debetową w BGŻ)
    prawie 3000 PLN, a pewnie dobiję do ok 4000 PLN. W jaki sposób ?

    1) mBank KK + Blucash (ok 3000 PLN),
    2) konto z podwyżką BGŻ (540 PLN),
    3) Impresja z Millennium (ok 300-400 PLN).

    Wszystko to dowodzi, że pozornie niewielkie kwoty mogą dać całkiem spory
    profit w końcu 4000 PLN (w zasadzie za nic) to już jest niezły laptop
    albo jakiś ciekawy wyjazd.

    Oczywiście można osiągnąć lepszy wynik (Dobre Konto, dowolna karta z
    cashback : Alior, Polbank, Wydajesz & Zarabiasz, oprocentowany rachunek
    bieżący) ale mnie się już nie chciało ładować w więcej produktów,
    zwłaszcza w rachunki i karty debetowe, bo wtedy musiałbym "mrozić" na
    nich środki. Brakuje mi w moim portfelu jakiejś ogólnej karty właśnie z
    cashback lub innym bonusem (Payback) ale niestety wyczerpałem swoją
    zdolność kredytową.

    A Wy, ile zarabiacie na bankach ?