  • 11. Data: 2008-11-19 11:02:52
    Temat: Re: chip (Re: ING debetowe Maestro)
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-18, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > 1.No właśnie to.
    > 2.Gdyby PIN był tylko przy chipie to jeszcze pół biedy. Ale nawet gdy
    > jest autoryzacja z paska, to i tak pin. A skopiowac pasek jest (o ile
    > wiem) łatwiej niz chip.

    Multi chyba tak ma, że chip = PIN, a jak przejdzie paskiem, to prosi
    o podpis. Raz mi się właśnie taka sytuacja zdażyła, że sprzedawca
    o podpis poprosił.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2008-11-19 11:07:34
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    [...]>
    > Mul

    ti chyba tak ma, że chip = PIN, a jak przejdzie paskiem, to prosi
    > o podpis. Raz mi się właśnie taka sytuacja zdażyła, że sprzedawca
    > o podpis poprosił.
    *Chyba* to jeszcze od posa zależy. Mi zdarzyło się zarówno pin z paska
    jak i podpis z paska (statoil)

    KJ

  • 13. Data: 2008-11-19 11:23:19
    Temat: Re: ING debetowe Maestro
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

    > O ja pitolÄ&#65533;, przyszĹ&#65533;o mi to z chipem!
    >
    > Od dawna tak jest? MyĹ&#65533;laĹ&#65533;em, Ĺźe ING to jeden z ostatnich
    bastionĂłw!

    z inteligo do mnie wczoraj przyszla bez chipa :)
    na infolini mi powiedzieli ze w najblizszym czasie sie to nie zmieni