  • 1. Data: 2006-07-11 07:27:06
    Temat: Hasla SMSowe w mBanku?
    Od: Michal Kolodziejczyk <m...@w...pl>

    Witam,
    dzis w nocy (ok 1:00) chcialem wykonac przelew zewnetrzny z mBanku.
    Chcialem, bo nie moglem sie doczekac na SMSa z haslem - sms nie
    przychodzil wiec poszedlem spac. Rano sie obudzilem, zauwazylem ze SMS w
    miedzyczasie przyszedl. Wiec zalogowalem sie, zeby jednak wykonac
    przelew, ktorego w nocy nie potwierdzilem haslem. A tu okazuje sie, ze
    saldo konta sie zmniejszylo i w historii sa wpisy o przelewie i o
    pobraniu oplaty za przelew zewnetrzny. Czyli przelew wykonal sie bez
    jakiegokolwiek potwierdzenia z mojej strony :( Moze miec znaczenie fakt,
    ze nie byl to przelew dowolny, ale na jedno ze zdefiniowanych kont
    odbiorcow. Niemniej jednak mocno zaniepokojony jestem faktem, ze nie
    podajac (wymaganego jak mi sie wydawalo) hasla z SMSa przelew sie wykonal.
    Czy ktos moze ewentualnie sprawdzic u siebie czy ta sztuczka dziala?
    Jak pisalem, moze miec znaczenie wykonanie przelewu w nocy (moze cos
    przetwarzaja) i/lub na zdefiniowany wczesniej przelew.
    Z tego co widze, haslo SMSowe w mBanku ma chyba funkcje
    psychologiczno-relaksacyjna (znaczy daje poczucie bezpieczenstwa), ale u
    mnie ta funkcja chyba sie wylaczyla :(

    miko

  • 2. Data: 2006-07-11 07:29:10
    Temat: Re: Hasla SMSowe w mBanku?
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Kolodziejczyk" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    do przelewów zdefiniowanych nie potrzeba haseł
    coś mieszasz

  • 3. Data: 2006-07-11 07:38:44
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e8vk00$5lu$1@news.onet.pl, *Robert Wicik* wrote:
    > Użytkownik "Michal Kolodziejczyk" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > do przelewów zdefiniowanych nie potrzeba haseł
    > coś mieszasz

    Dokladnie, wlasnie sie je po to definiuje (przy uzyciu hasla smsowego) zeby
    pozniej nie musiec ich wklepywac i potwierdzac.

    --
    darnok

  • 4. Data: 2006-07-11 07:52:39
    Od: Michal Kolodziejczyk <m...@w...pl>

    Robert Wicik wrote:
    > U?ytkownik "Michal Kolodziejczyk" <m...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > do przelewów zdefiniowanych nie potrzeba hase?
    > co? mieszasz

    No coz... Na pewno nie przeszedlem dalej wlasnie z powodu tego, ze
    mialem podac haslo, i na pewno dostalem SMSa z haslem - mam go jeszcze w
    telefonie.
    Chyba faktycznie nie trzeba bylo hasel z listy drukowanej, ale teraz gdy
    mam potwierdzanie haslami SMSowymi, jestem pewny ze bylo tak jak
    opisalem wyzej. W kazdym razie na pewno nie kliknalem "Potwierdz" bo nie
    mialem hasla, a przelew sie wykonal. SMS tez mi sie nie przysnil (jest w
    nim "operacja nr 1 z dnia 11-07-2007 przelew z rach: ... na rach: ...
    kwota ... haslo ..." wiec o pomylce nie ma mowy).

    Zreszta polecam sprawdzic u siebie, jesli ktos ma podobna sytuacje -
    najlepiej przekonac sie samemu. Moze moje konto jakos inaczej dziala?

    miko

  • 5. Data: 2006-07-11 08:57:25
    Od: eko <p...@e...com>

    Michal Kolodziejczyk wrote:

    > No coz... Na pewno nie przeszedlem dalej wlasnie z powodu tego, ze
    > mialem podac haslo, i na pewno dostalem SMSa z haslem - mam go jeszcze w

    no właśnie hasła jednorazowe są do przelewów niezdefiniowanych wcześniej.
    Podejrzewam późną porę :) na przyszłość rób sreeny i rano na spokojnie
    przeanalizuj sytuację.
    --
    pozdrawiam
    /EKO

  • 6. Data: 2006-07-11 09:58:05
    Temat: Re: Hasla SMSowe w mBanku? [solved]
    Od: Michal Kolodziejczyk <m...@w...pl>

    eko wrote:

    > no właśnie hasła jednorazowe są do przelewów niezdefiniowanych wcześniej.
    > Podejrzewam późną porę :) na przyszłość rób sreeny i rano na spokojnie
    > przeanalizuj sytuację.

    Mea culpa ;(
    Faktycznie zapomnialem ze najpierw odnalazlem poprzendi przelew do tej
    osoby w historii i tam kliknalem "wykonaj ponownie", i tam pytal mnie o
    potwierdzenie (na ktore sie nie doczekalem), a potem znalazlem tego
    odbiorce w zdefiniowanych, i tam jak widac poszlo. Faktycznie pozna pora
    i ciezki dzien. Przepraszam za zamieszanie i dziekuje za czujnosc ;)

    miko