  • 1. Data: 2003-03-21 08:10:14
    Temat: Fundusze obligacji DOLAROWYCH
    Od: "Jaro" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jak przewidujecie-czy dolar umocni się w stosunku do złotego czy też nie w
    ciagu najblkizszych 8 tygodni. Nie wiem czy teraz sprzedac jednostki
    uczestnictwa w Skarbiec Obligacja Dolarowe czy poczekac liczac na to ze
    dolar sie umocni.

    Prosze o porade.

    Jaro

  • 2. Data: 2003-03-21 15:12:56
    Temat: Re: Fundusze obligacji DOLAROWYCH
    Od: "Justyna" <j...@o...pl>

    Jaro <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > ciagu najblkizszych 8 tygodni. Nie wiem czy teraz sprzedac jednostki
    > uczestnictwa w Skarbiec Obligacja Dolarowe czy poczekac liczac na to ze

    Cześć.
    Co się czaisz? Wal smiało, zapytaj o liczby, które padną w totku! ;-)

    MSPANC

    --
    Pozdrawiam,
    Justyna K.

  • 3. Data: 2003-03-23 08:03:46
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

    > Cześć.
    > Co się czaisz? Wal smiało, zapytaj o liczby, które padną w totku! ;-)

    dobre :)
    ale ja mysle że jeszcze ciut $ zyska - o ile wojna potoczy sie po ich mysli.
    Dolar zrówna sie z EUR, a moze znowu je przerosnie. Jesli wojna potoczy sie
    inaczej, wole nie mysleć.

    z gory zastrzegam: nie odpowiadam za skutki poglądów ww. Ryzykujesz na
    własny rachunek, panie Jaro.

    ZN