eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFraud na karcie Multibank › Fraud na karcie Multibank
  • Received: by 10.68.130.231 with SMTP id oh7mr569724pbb.5.1350662253160; Fri, 19 Oct
    2012 08:57:33 -0700 (PDT)
    Received: by 10.68.130.231 with SMTP id oh7mr569724pbb.5.1350662253160; Fri, 19 Oct
    2012 08:57:33 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-3.a
    ms.xsnews.nl!rt.uk.eu.org!news.glorb.com!kr7no4959233pbb.0!news-out.google.com!
    s9ni21683pbb.0!nntp.google.com!kt20no4720170pbb.1!postnews.google.com!glegroups
    g2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 19 Oct 2012 08:57:32 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=68.188.43.194;
    posting-account=hxTMSAoAAACmtphgc-yKY9Uhki8Qid2b
    NNTP-Posting-Host: 68.188.43.194
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Fraud na karcie Multibank
    From: Geronimo <g...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 19 Oct 2012 15:57:33 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:581015
    [ ukryj nagłówki ]

    Cześć,

    Przedwczoraj miałem niewątpliwy brak przyjemności dostania od Multi SMSa o
    zablokowaniu operacji, a następnie mejla z prośbą o kontakt. Ktoś sobie
    pofolgował moją kartą kredytową w Kalifornii (Target Freemont)... Na
    szczęście bank zablokował 6. z rzędu transakcję w tym samym sklepie w
    przeciągu paru minut...
    Karta praktycznie nieużywana od >6 miesięcy. Możliwości skopiowania były: w
    marcu na lotnisku Malpensa (automat do kupowania biletów kolejowych), w
    październiku 2011 na Krecie. Poza tymi przypadkami karta nie była używana (a
    w bankomacie nigdy).

    Nieprzyjemność dodatkowa to koszty połączenia z bankiem, bo jestem za
    granicą :(

    Karta zablokowana, reklamacja zgłoszona, ale oczywiście zgodnie z umową z
    organizacją Visa czas obsługi reklamacji do 90, a w szczególnych przypadkach
    do 180 dni :(

    Jakieś rady z Waszej strony? O postępach będę dawał znać.

    Pozdrawiam,
    G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1