  • 51. Data: 2020-03-16 17:58:10
    Temat: Re: Banki straciły miliardy na foreksie
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Czyli zgadzasz się że odpowiedzialność za niewypłacenie gotówki którą
    > należało wypłacić POWINNA BYĆ RZECZĄ OCZYWISTĄ?

    A gdzieś pisałem inaczej?
    KJ

  • 52. Data: 2020-03-16 18:25:25
    Od: z <...@...pl>

    To o co się kłócisz od 3 godzin?

    Chciałeś mnie tylko zhejtować za brak myślenia że biednemu bankowi
    należy się współczucie że muszą wypłacać pieniądze klientom?

    Po co zabrałeś tu głos?

    Kłamałeś że możesz sprawdzić czy kasa była.

    Jesteś TROLEM?

  • 53. Data: 2020-03-16 18:35:42
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > To o co się kłócisz od 3 godzin?
    To ty zacząłeś :P

    > Chciałeś mnie tylko zhejtować za brak myślenia że biednemu bankowi
    > należy się współczucie że muszą wypłacać pieniądze klientom?
    Ty nie pisałeś o współczuciu, tylko od razu twierdziłeś jakoby wielkie
    nieszczęście się stało i pół kraju stanęło.

    > Po co zabrałeś tu głos?
    Bo mi wylazłeś z KFa, i odruchowo odpisałem.

    > Kłamałeś że możesz sprawdzić czy kasa była.
    Tego nie wiesz :P nawet jak mogę to się wynikami nie pochwalę. Natomiast
    mogę napisać, że jest tak jak mi się wydawało na początku, wbrew
    wszystkim twoim twierdzeniom.

    > Jesteś TROLEM?
    Tak. Wielkim włochatym. :P

    KJ

  • 54. Data: 2020-03-16 20:19:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-16 o 18:35, Kamil Jońca pisze:
    > Ty nie pisałeś o współczuciu, tylko od razu twierdziłeś jakoby wielkie
    > nieszczęście się stało i pół kraju stanęło.

    Ty interpretujesz, usprawiedliwiasz i obarczasz brakiem zabezpieczenia
    środków przez banki klientów. A u mowa jest inna.

    A przecież trzeba czytać umowy i ich dotrzymywać.

    Uprawiasz narrację banksterki że DUŻY może więcej.

    Choć instytucje polskie i unijne twierdzą co innego.

    Tak mi na myśl przyszło.

    A jak rozejdzie się plotka że fundusze w bankach przechodzą na skarb
    państwa dla ratowania przed pandemią? ;-)

    Jak wtedy ten wspaniały system bankowy to przeżyje.

    A taki amerykański ;-)

  • 55. Data: 2020-03-16 20:27:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Ty interpretujesz, usprawiedliwiasz i obarczasz brakiem zabezpieczenia
    > środków przez banki klientów. A u mowa jest inna.

    Wskaż mi to lub odszczekaj.
    Jedyne co "usprawiedliwienie", to stwierdzenie że w banku jest skończona
    ilość gotówki i przy masowych wypłatach może (chwilowo) zabraknąć.
    Ale to jest dość zrozumiałe, dla średnio rozgarniętego człowieka.

    > A przecież trzeba czytać umowy i ich dotrzymywać.
    Oczywiście. A w przypadku gdy nie dotrzymasz narażasz się na
    odpowiedzialnośc.

    > Uprawiasz narrację banksterki że DUŻY może więcej.
    Odszczekaj.

> [...]
    > państwa dla ratowania przed pandemią? ;-)
    >
    > Jak wtedy ten wspaniały system bankowy to przeżyje.
    Nacjonalizacji nic nie przeżyje. "Wojna o handel", "dekret Bieruta" mówi
    Ci coś?

    Ale po co ja się produkuję. Faktycznie niepotrzebnie odpisywałem jak
    wylazłeś mi z KF.
    KJ

  • 56. Data: 2020-03-16 21:31:36
    Od: z <...@...pl>

    O masz kfa. Ale nie powstrzymało Cie to przed rzuceniem garścią
    banksterskiej nawalanki.
    Ktoś tu jest SŁABY ;-)

  • 57. Data: 2020-03-16 22:53:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    z <...@...pl> writes:

    > Ty interpretujesz, usprawiedliwiasz i obarczasz brakiem zabezpieczenia
    > środków przez banki klientów. A u mowa jest inna.

    Tzn. konkretnie jaka?
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 58. Data: 2020-03-17 00:04:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2020 17:42:37 +0100, z napisał(a):

    > I złoty łańcuch ;-)

    > Internet lubi numer konta bankowego. Nie potrzeba więcej.
    > Nie wiedziałeś o tym? ;-)

    Polski. Bo amerykanski to lubi karty.
    A niemiecki np login i haslo do banku :-)

    J.

  • 59. Data: 2020-03-17 09:49:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-17 o 00:04, J.F. pisze:
    > Polski. Bo amerykanski to lubi karty.

    I uważasz że to normalne takie mnożenie niepotrzebnych bytów które
    wciskają kredyt i generują opłaty?

    Przecież to kosztuje ;-)

  • 60. Data: 2020-03-17 09:53:24

    Że przychodzisz i wypłacasz z marszu ze zwykłego rachunku z
    zastrzeżeniem tych 20 tys. Nawet w chorej sytuacji pożyczania już
    pożyczonego ;-) to spora i wystarczająca POMOC dla banku.

    Co innego lokata. Ale nie o lokacie mowa.