  • 51. Data: 2017-12-12 11:55:22
    Temat: Re: Frankowicze już nie chcą?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ń" napisał w wiadomości grup
    >Zagadnienie jest źle postawione.
    >Polskie społeczeństwo zostało okradzione prze polski [nie]rząd, który
    >doprowadził do drastycznej dewaluacji złotówki (od roku 2008 do mniej
    >więcej 2015).

    Jest tylko pare problemow - tamta dewalucja nie miala z rzadem nic
    wspolnego.
    Tak rynek zadzialal.
    No chyba, zeby tak rzadowi zarzuci brak dzialan stabilizujacych kurs
    zlotowki.

    Poza tym - kredytow to nie dotyczy :-P
    Obywatel kupil dom/mieszkanie i nadal je ma.
    Ci co mu pozyczyli pieniadze moga miec pretensje. Ale od tego przeciez
    sa procenty.

    A ze kredyt w "stabilnej walucie", to kredytobiorca tez pretensji miec
    nie moze :-P
    Chyba, ze do siebie - czemu kupowal jak glupi takie drogie mieszkanie,
    nie lepiej bylo rok poczekac ? :-P

    >Dewaluacja to kradzież w biały dzień.

    Pamietaj przy urnie za rok i dwa :-)

    >Jest tylko ma
    >Podobnie okradł nas Balerowicz dwukrotnie przeprowadzając skokową
    >(urzędniczą, "bo tak") dewaluację.
    >Przy czym Balcerek nas rąbnął na 15-20% za każdym razem,

    A tego to nie pamietam. Byla jakas "urzednicza" ?
    Poza tym oszczednosci sie zdewaluowaly duzo wczesniej, Balcerowicz to
    juz od "grubej kreski" zaczal.

    Pretensje to mogliby miec ci, co uciulali troche dolarow, wydawalo sie
    ze maja zabezpieczenie, a tu nagle Balcerek te dolary zdewaluowal :-)

    No i pretensje moze miec Lepper i podobni rolnicy, ktorych Balcerek
    "wpedzil" w kredyt na 100% ...

    J.

  • 52. Data: 2017-12-12 12:33:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-12-11 o 21:17, Poldek pisze:
    > Odpowiedzi frankowiczów mniej więcej znam.
    > Cały czas nie znam odpowiedzi na pytanie co z tymi, co kredytów nie
    > wzięli, mieszkań nie kupili, bo że rozsądek podpowiada, że ceny mieszkań
    > są sztucznie pompowane przez nierozsądnych, którzy biorą kredyty na
    > absurdalne kwoty?
    > Wychodzi na to, że ci rozsądniejsi są i mają całe życie być bardziej
    > poszkodowani niż ci nierozsądni.
    > Czy nie byłoby lepiej, żeby dla nauki, ku przestrodze dla przyszłych
    > pokoleń jednak nierozsądni oberwali po tyłku, co im się należy? :-)

    Żyjesz w opiekuńczym państwie czyli w socjalistycznej unii europejskiej
    Tu zwłaszcza nie ma sprawiedliwości :-)
    Pamiętaj o tym przy urnie wyborczej

  • 53. Data: 2017-12-12 12:39:14
    Od: z <...@...pl>

    A wy dalej bredzicie i dajecie się wpuszczać popleczników banksterów w
    poboczne dyskusje o uczciwości kiedy chodzi zwykłe stosowanie prawa
    bankowego.
    Podkreślam POLSKIEGO PRAWA BANKOWEGO
    Nic więcej

  • 54. Data: 2017-12-12 15:21:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > I dlaczego ktoś rozsądny ma płacić za frankowych ryzykantów.

    Dlatego, że frankowcy drą swe mordy głośniej niż inni. ;)

    Zauważyć chyba warto, że nie wszyscy frankowicze uważają się
    za pokrzywdzonych. Znam takich, którzy podzielają me zdanie:

    - ten ma spłacać, kto zobowiązał się do spłacania

    i nie marudząc zbyt głośno, zauważają, iż nie oni są w złej
    sytuacji, ale masy innych ludzi, którzy niekoniecznie ;)
    zaznali rozkoszy frankowych kredytów...

    -=-

    Ja dziś podjąłem dwie fatalne ;) decyzje i żądam wsparcia. ;)
    Zablokowałem dostęp do konta via GOmobile i wysłałem przelew na
    złe konto!!! Moje straty szacuję na 10 groszy i masę czasu...

    Ci pazerni banksterzy nie uprzedzili mnie o tym, ze mogłem
    poprawić mój wczorajszy błąd, chowając forsę do sprytnego
    chlewa [a sam na to nie wpadłem, bo nie chciałem myśleć,
    zajęty odzyskiem hasła z białkowej pamięci nielotnej]
    przez co szmal gnije, wisząc gdzieś w przestworzach... ;)

    Zachowanie banksterów jest niezgodne z konstytucją i zamierzam
    [gdy już wytrzeźwieję?] drzeć swą mordę na ulicach!!!!

    -=-

    IMO te rozmowy (o optyce itp.) są jałowe -- dzieciom nie można ufać.
    Dzięki problemowi frankowiczów widzimy wyraźnie obszerniejszy problem,
    jakim jest infantylizm. Komuna odbierała ludziom wolność, co owocuje
    dziś pretensjami do państwa zezwalającego na ryzykowne operacje:

    - spekulacje giełdowe,
    - inwestycje w kryptowaluty,
    - kredyty walutowe i walutowe depozyty...

    -=-

    W pewnym sensie ;) frankowicze mają rację:

    - ten niech płaci, kto zezwolił!!

    Tak jest w wypadku zakazów (kąpieli czy wjazdu na rozwalający się most)
    bardzo często:

    - nie zabronili wjazdu, więc niech płacą za uszkodzenia

    Problem w tym, że nijak nie można zestawić rozwalonego mostu z kredytem frankowym...

    -=-

    Aby było jasne -- uważam, że padającym kredytobiorcom warto pomagać,
    ale nie poprzez spłacanie zobowiązań tychże kredytobiorców... Sam mam
    dosyć (od dawna) spłacania cudzych długów i ponoszenia kosztów cudzej
    nieuczciwości -- i wiem (z praktyki) o tym, że kredytobiorca, któremu
    spłacimy dług, zaciągnie kolejny kredyt w nadziei takiej, że i ten
    kolejny kredyt zostanie jakoś ;) przez kogoś ;) spłacony...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......

  • 55. Data: 2017-12-12 15:24:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ń" p0o2uf$tub$...@n...news.atman.pl

    : Polskie społeczeństwo zostało okradzione prze polski
    : [nie]rząd, który doprowadził do drastycznej dewaluacji
    : złotówki (od roku 2008 do mniej więcej 2015).
    : Dewaluacja to kradzież w biały dzień.

    Polacy (IMO) wybrali taki rząd -- niech Polacy płacą/płaczą!

  • 56. Data: 2017-12-12 15:30:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Ja zapowiadam? Gdzie?

    W tym wątku.

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > A jak wskoczy znowu na 4....
    > Nie chodzi o gdybanie tylo o spełnienie obietnic.
    > A jak ktos nie bedzie chciał przewalutowac to przeciez nikt nikogo na
    > siłe nie powinien zmuszac.

    Piłeś? -- nie pisz!

  • 57. Data: 2017-12-12 15:35:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    To ogólna zasada obowiązująca w cywilizowanym
    świecie -- nie zobowiązują umowy zawarte pod przymusem.
    (chyba, że przymusza Bóg) Jako prawnik musisz znać tę
    zasadę -- chyba nie muszę dowodzić istnienia takiej zasady.

    > Czyli według ciebie co do zasady tylko akwizytorzy sa w stanie oszukac klienta.

    Skąd bierzesz tę zasadę? Nie znam jej i twierdzę, że takiej zasady nie ma.

  • 58. Data: 2017-12-12 15:37:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5a2fbfe2$0$5158$6...@n...neostrada.pl

    > Podkreślam POLSKIEGO PRAWA BANKOWEGO

    Do tej pory nie wskazałeś choćby przykładu złamania takiego prawa.

    -=-

    Budzik mamrocze o przymuszaniu... ;)
    Przynajmniej coś -- choć bez sensu. ;)

  • 59. Data: 2017-12-12 18:21:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Kto to jest ten rozsadny?
    > Bo w sumie to nie wiem kogo masz na mysli jako tego płacacego.

    No cóż było ze 2 cytaty wyżej najwyraźniej taktycznie wolałeś nie
    doczytać.

    Dlaczego mnie to nie dziwi.

    > Staram sie :)

    Powyżwsze przeczy temu jakobyś się starał.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Use of software is governed by the terms of the end user license agreement.

  • 62. Data: 2017-12-12 19:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Piłeś? -- nie pisz!

    To jest zapowiedz?
    Oczekiwanie - tak. Ale zapowiedz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.