  • 1. Data: 2009-11-17 18:23:55
    Temat: Fiskus się nie przyczepi do lokat antybelkowych!!!
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    PAP podaje, że jeśli podatek z tytułu odsetek od środków na lokacie
    bankowej jest niższy niż 50 groszy, bank nie musi go pobierać. Wówczas
    i podatnik nie musi go wykazywać w deklaracji - wynika z informacji
    przesłanej we wtorek PAP przez Ministerstwo Finansów.

    michal

  • 2. Data: 2009-11-17 18:38:02
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 17 Lis, 19:23, mic49 <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > i podatnik nie musi go wykazywać w deklaracji - wynika z informacji
    > przesłanej we wtorek PAP przez Ministerstwo Finansów.

    Ależ to oczywista oczywistość. Sami tak od początku zapewne
    oszczędzają, więc nie mogą teraz sobie strzelić w nogę.

  • 3. Data: 2009-11-18 07:09:10
    Od: z...@o...pl

    > Ależ to oczywista oczywistość.

    a każdy US i tak ma prawo się przyczepić, bo to jest "nie wiążące"

  • 4. Data: 2009-11-18 09:29:18
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 18 Lis, 08:09, z...@o...pl wrote:

    > a każdy US i tak ma prawo się przyczepić, bo to jest "nie wiążące"

    Mam nadzieję, że nie będzie konieczności wyjaśniania przed Sądami
    Urzędom Skarbowym co to jest podatek zryczałtowany...

  • 5. Data: 2009-11-18 09:58:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Tomek z Wawy napisał(a) :

    > Mam nadzieję, że nie będzie konieczności wyjaśniania przed Sądami
    > Urzędom Skarbowym co to jest podatek zryczałtowany...

    No co Ty? Gdzieś przecież muszą się nauczyć :-)

    Parę ładnych lat temu opowiadano mi o kobiecie z biura pewnej firmy.
    Podobno kompletny tłumok i matoł był z niej. Zmieniła pracę na
    lepszą. Poszła do Urzędu Skarbowego.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 6. Data: 2009-11-18 10:18:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." he0ggv$949$...@i...gazeta.pl

    > No co Ty? Gdzieś przecież muszą się nauczyć :-)

    > Parę ładnych lat temu opowiadano mi o kobiecie z biura pewnej firmy.
    > Podobno kompletny tłumok i matoł był z niej. Zmieniła pracę na
    > lepszą. Poszła do Urzędu Skarbowego.

    Ja mam dobre zdanie o pracownikach US.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2009-11-18 13:45:40
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 18 Lis, 11:18, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Zbynek Ltd." he0ggv$9...@i...gazeta.pl

    > Ja mam dobre zdanie o pracownikach US.

    Obejmuje to też pracowników ministerstwa (włączając w to capo di tutti
    frutti)? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2009-11-18 13:47:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jarek Andrzejewski" 4...@d...goog
    legroups.com

    > Ja mam dobre zdanie o pracownikach US.

    : Obejmuje to też pracowników ministerstwa (włączając w to capo di tutti frutti)? :-)

    Nie -- nie obejmuje popierdoleńców i darmozjadów.
    Pisałem tylko o szeregowych, z którymi się spotykam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2009-11-18 14:24:11
    Temat: Re: Fiskus się nie ....
    Od: "Lechoek" <p...@u...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Parę ładnych lat temu opowiadano mi o kobiecie z biura pewnej firmy.
    > Podobno kompletny tłumok i matoł był z niej. Zmieniła pracę na
    > lepszą. Poszła do Urzędu Skarbowego.

    > Zbyszek

    Przyjeli ją bo lepszych nie było.

  • 10. Data: 2009-11-18 14:24:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl>
> [...]

    >Mam nadzieję, że nie będzie konieczności wyjaśniania przed Sądami
    >Urzędom Skarbowym co to jest podatek zryczałtowany...

    No nie wiem, nie wiem .. bo przeciez mozna naliczac odsetki co
    godzine, co minute, co grosz .. i co wtedy z naleznym podatkiem ?

    Wpadnie po dyrektora banku o swicie uzbrojona ekipa inspekcji
    skarbowej, postawia zarzuty, aresztuja na 3 miesiace, i sie skonczy
    :-)

    J.