  • 1. Data: 2009-04-20 10:54:39
    Temat: FW40M09
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Kontrakty (-1%) coraz wyżej od indeksu (-2%), możliwa ostra jazda w dół?

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 2. Data: 2009-04-20 11:06:28
    Temat: Re: FW40M09
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Daniel Stalica <d...@s...info> napisał(a):

    > Kontrakty (-1%) coraz wyżej od indeksu (-2%), możliwa ostra jazda w dół?

    Na razie FW20M09 oparły się na średniej 15 dniowej z kursów otwarcie, a to
    dość mocne. Dalej jest jeszcze 1553, a potem chyba przepaść.

    kc

  • 3. Data: 2009-04-20 11:09:24
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    Dalej jest jeszcze 1553, a potem chyba przepaść.

    1653 oczywiście

    kc

  • 4. Data: 2009-04-20 11:15:32
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    kc pisze:

    > Na razie FW20M09 oparły się na średniej 15 dniowej z kursów otwarcie, a to
    > dość mocne. Dalej jest jeszcze 1553, a potem chyba przepaść.

    A w temacie FW40M09 :)

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 5. Data: 2009-04-20 11:17:35
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    kc pisze:

    > Na razie FW20M09 oparły się na średniej 15 dniowej z kursów otwarcie, a to
    > dość mocne. Dalej jest jeszcze 1553, a potem chyba przepaść.

    A jeśli chodzi o 15SMA to dla mnie słabe oparcie na FW20M09

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 6. Data: 2009-04-20 11:20:20
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Daniel Stalica <d...@s...info> napisał(a):

    > A w temacie FW40M09 :)

    Nie obserwuję, ale nie oderwie się chyba za daleko od mniejszego rynku.

    kc

  • 7. Data: 2009-04-20 11:31:34
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    kc pisze:

    > Nie obserwuję, ale nie oderwie się chyba za daleko od mniejszego rynku.

    Trzyma się indeksu, a mWIG40 chodzi jednak często inaczej od WIG20

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 8. Data: 2009-04-20 11:44:38
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Daniel Stalica <d...@s...info> napisał(a):

    > Trzyma się indeksu, a mWIG40 chodzi jednak często inaczej od WIG20

    Spojrzałem teraz na wykres, tu szukałbym wsparcia dopiero na 1555

    kc

  • 9. Data: 2009-04-20 12:06:54
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    kc pisze:

    > Spojrzałem teraz na wykres, tu szukałbym wsparcia dopiero na 1555

    Mi sie wydaje, że jeśli chodzi o mWIG40 to lepiej analizować index niż
    pochodne, ze względu na małą płynność?

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 10. Data: 2009-04-20 12:14:32
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Daniel Stalica <d...@s...info> napisał(a):

    > Mi sie wydaje, że jeśli chodzi o mWIG40 to lepiej analizować index niż
    > pochodne, ze względu na małą płynność?

    Uparte trzymanie się powyżej 1572 to ta sama historia co FW20M09 bodajże w
    czwartek. Tam pękło, to pęknie i tu.

    kc