eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank - prowizja za sprawdzenie salda we wlasnym bankomacie › Eurobank - prowizja za sprawdzenie salda we wlasnym bankomacie
    From: "Zami" <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Eurobank - prowizja za sprawdzenie salda we wlasnym bankomacie
    Date: Thu, 3 Apr 2008 09:00:52 +0200

    Witam

    Nie uważacie Państwo (klienci Eurobanku) że pobieranie prowizji 1zl za
    sprawdzenie salda w bankomacie EUROBANKU to "lekkie" zdzierstwo?
    Nigdzie sie z tym nie spotkałem. Jest to dla mnie kurska nieprawdopodobne.
    Wyslalem juz moja opinie do Banku. Odpsiali, że zoastała przekazana do
    odpowiedniego departamentu. Ale jak znam zycie gdzies zaginie....

    Zami