  • 1. Data: 2009-02-27 07:06:02
    Temat: Eurobank - oplata za zerwanie lokaty
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W tabeli oprocentowania eurobanku chyba doszedl nowy punkt - do info,
    ze zerwana lokata jest oprocentowana 1%, dodali (chyba - nie
    zauwazylem tego poprzednio) oplate 10 zl za wczesniejsze zerwania
    lokaty.
    jak ktos zerwie 10 lokat antybelkowych po 200 zl :)

    Akurat zmienili % przy lokatach z % stalym z 7 na 6%

  • 2. Data: 2009-02-27 07:49:41
    Temat: Re: Eurobank - oplata za zerwanie lokaty
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 27 Lut, 08:06, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > lokaty.
    > jak ktos zerwie 10 lokat antybelkowych po 200 zl :)
    >
    > Akurat zmienili % przy lokatach z % stalym z 7 na 6%

    Podobno ta oplata byla juz wczesnie a ja po prostu nie zwrocilem uwagi.

  • 3. Data: 2009-02-27 08:02:08
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 23:06:02 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    > ze zerwana lokata jest oprocentowana 1%, dodali (chyba - nie
    > zauwazylem tego poprzednio) oplate 10 zl za wczesniejsze zerwania

    Było już w poprzednich

    > jak ktos zerwie 10 lokat antybelkowych po 200 zl :)

    To ma pecha :)

    > Akurat zmienili % przy lokatach z % stalym z 7 na 6%

    Zmiennych nie ruszyli :).
    Stałe do 6 miesięcy z 7% na 6%, od 6 miesięcy z 6% na 5,5%

    Innych zmian nie ma.

    --
    Kojer

  • 4. Data: 2009-02-27 08:10:09
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 27 Lut, 09:02, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Zmiennych nie ruszyli :).
    > Sta e do 6 miesi cy z 7% na 6%, od 6 miesi cy z 6% na 5,5%

    Ja i tak korzystam z odnawialnych tygodniowych, ktore koncze zmieniac
    sposob zakonczenia.
    Do tego podreczne konta oszczednosciowe ....i jest o wiele zabawniej
    niz wtedy, gdy byl jeden wysoko oprocentowany worek :))

    Jak dla mnie, robia sie "numero uno " jesli chodzi o lokaty i konta
    oszczednosciowe dla plebsu i leniwych (tj nie majacych wysokich
    oszczednosci lub majacych ale nie zawracajacych sobie glowy
    negocjacjami stawek indywidualnych)

    Jesli doloza do kont jeszcze obsluge polecen zaplaty i Billixu, tani
    niskooprocentowany kredyt odnawialny w koncie w oparciu o wplywy,
    przelewy internetowe zagranice, - to wykosza wiele innych bankow.

  • 5. Data: 2009-02-27 08:35:20
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 00:10:09 -0800 (PST), k...@w...pl napisał(a):

    > Jesli doloza do kont jeszcze obsluge polecen zaplaty i Billixu, tani
    > niskooprocentowany kredyt odnawialny w koncie w oparciu o wplywy,
    > przelewy internetowe zagranice, - to wykosza wiele innych bankow.

    No i poprawią obsługe. Bo dzwonienie z zastrzeżonego numeru i domaganie się
    autoryzacji przy informacji o rozpatrzeniu reklamacji jest takie sobie.
    Pani była bardzo zdziwiona, że nie chcę podawac danych.

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2009-02-27 08:55:59
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    k...@w...pl pisze:

    > Podobno ta oplata byla juz wczesnie a ja po prostu nie zwrocilem uwagi.

    dobrze że piszesz, ja też nie wiedziałem

    pzdr

  • 7. Data: 2009-02-27 09:39:06
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 27 Lut, 09:10, "k...@w...pl" <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > niskooprocentowany kredyt odnawialny w koncie w oparciu o wplywy,
    > przelewy internetowe zagranice,  - to wykosza wiele innych bankow.

    U mnie już wszystkie operacje puszczam przez Eurobank , jedynie
    wypłaty z bankomatów realizuje przez Aliora.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 8. Data: 2009-02-27 09:44:52
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 27 Lut, 10:39, Jacek Erazmus <j...@g...com> wrote:

    > U mnie już wszystkie operacje puszczam przez Eurobank , jedynie
    > wypłaty z bankomatów realizuje przez Aliora.

    U mnie w tej roli jest Nordea - 1,50 miesiecznie za karte i 60 gr za
    pojedynczy comiesieczny przelew do Eurobanku - 90 gr taniej mi
    wychodzi :))

  • 9. Data: 2009-02-27 10:18:57
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ile kosztuja wypłaty kartą eurobanku?

    -----

  • 10. Data: 2009-02-27 10:25:36
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 11:18:57 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Ile kosztuja wypłaty kartą eurobanku?

    TOiP to jedna strona, proponuję przeczytać.

    --
    Kojer