  • 1. Data: 2016-01-15 19:39:52
    Temat: Elixir express do Inteligo
    Od: Netx <n...@c...pl>

    Miałem dzisiaj do wysłania przelew z mBank do Inteligo na niewielką
    sumę. Podczas wypełniania przelewu w systemie mBank/www system umożliwił
    wybranie przelewu expresowego za 5zł. Skorzystałem z tej opcji ufając że
    system udostępnia tą opcję i ją obsługuje (miał wpisany numer rachunku
    docelowego w Inteligo). Niestety dopiero po wykonaniu przelewu z
    ciekawości poszukałem w sieci listy banków obsługujący przelew elixir
    express i Inteligo tam nie ma.
    Miałby więc pytanie do Was czy przelew został "połknięty" przez system
    mBanku i kasę będzie trudno odzyskać, czy też jednak dojdzie tylko z
    opóźnieniem, jak normalny elixir, czy też wróci na moje konto - po jakim
    czasie?
    Na infolinię mBanku już dzwoniłem, powiedzieli że przelew wróci po 3
    godzinach, co nie nastąpiło.
    W przypadku gdyby przelew miał dojść do odbiorcy tylko z opóźnieniem,
    chciałbym o tym wiedzieć.

  • 2. Data: 2016-01-16 15:47:30
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Przelew ekspresowy realizowany przez spółkę BM nie ma nic wspólnego express elixir.