  • 1. Data: 2002-07-12 18:48:24
    Temat: EC/MC z LG Petro - za granicą
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    Bardzo proszę o sugestie dotyczące EC/MC LG Petro Banku.
    Szczególnie interesują mnie doświadczenia osób korzystających
    z karty poza granicami kraju (skuteczność autoryzacji itp.).

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Berent

  • 2. Data: 2002-07-15 07:51:23
    Temat: Re: EC/MC z LG Petro - za granicą
    Od: <a...@o...gda.pl>

> [...]
    > Szczególnie interesują mnie doświadczenia osób korzystających
    > z karty poza granicami kraju (skuteczność autoryzacji itp.).

    Witam
    Używałem tej karty w czerwcu we Włoszech i w Niemczech.
    Niemcy - na stacjach benzynowych - bez najmniejszego problemu, po wklepaniu PIN
    pan powiedział Danke i wszystko.
    Włochy - także na stacjach - bez problemu oraz na bramce autostardy. W tym
    przypadku podkusiło mnie płacić kartą - nie bardzo wiedziałem w którą "dziurę"
    włożyć kartę - koleś z autostrady włoskim angielskim tłumaczył mi to 10 minut.
    W końcu bramka się otworzyłą ale do tej pory nie widzę tej kwoty zdjętej z
    rachunku. Może wkurzył się na przygłupiego polaka i puścił mnie friko (to było
    ok 18 Euro)

    Adam Krystek