  • 1. Data: 2002-07-12 15:02:18
    Temat: [OT} Pamietacie Buczka???
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Tego co to spamowal tak grupe?? Nie wiem czy to ten sam, ale...

    http://www.pcworld.pl/news/news.asp?m=7&id=40053

    W przygotowaniu znajduje się nowy, polski komunikator internetowy Gadula,
    którego premiera ma odbyć się już 25 lipca. Twórcy Gaduli liczą, że
    zdetronizuje ona Gadu-Gadu, obecnie najpopularniejszy komunikator wśród
    polskich internautów.

    Niestety twórcy nie kwapią się z ujawnianiem informacji o swoich programie i
    na razie nie wiadomo, jakie będą możliwości Gaduli i czy będzie miała realne
    szanse konkurować z Gadu-Gadu. Po obecnej zawartości strony programu można
    stwierdzić jedynie, że jego producent szykuje się intensywnej promocji
    Gaduli.

    http://gadula.pl/pp/

    i na dole:

    BuczekX
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone

    content="text/html; charset=windows-1250">
    <title>.: Gadula - komunikuj się inteligentnie :)</title>

    i jeszcze z pl.biznes

    http://www.allegro.pl/showitem.php?item=6370511

    Polecam! Naprawde warto, pisza o nas juz np. www.reporter.pl , www.fkn.pl -
    zadna sciema - nasza strona codziennie jest odwiedzana przez coraz to
    wieksza liczbe osob.

    Naprawde warto, zwlaszcza, ze aktualnie stosujemy ceny promocyjne w zwiazku
    z tym, ze akutalnie nie ma jeszcze komunikatora na rynku. Do naszych stalych
    klientow ktorzy juz teraz sie zdecyduja, zaproponujemy w wersji komercyjnej
    komunikatora specjalne ceny na reklamy.

    Polecam! Naprawde warto.

    ---------------------------------------

    Juz widze jaka sciema ;)))))

    Cholera.

    PRnews.pl bedzie robic konkurencje dla Expandera ;) Pozniej sprzedam
    wszystko za 1 mln zlotych ;))

    --

    -----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-07-12 15:57:48
    Temat: Re: [OT} Pamietacie Buczka???
    Od: "alexander" <m...@p...onet.pl>

    Czesc!

    > Tego co to spamowal tak grupe?? Nie wiem czy to ten sam, ale...

    > http://gadula.pl/pp/
    >
    > i na dole:
    >
    > BuczekX

    Szczegolnie zwraca uwage jeden z tych bannerow gaduli z napisem:
    "Komunikuj się inteligętnie"

    :))

    Pozdro

  • 3. Data: 2002-07-12 16:43:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    http://gadula.pl/pp/index2.php
    "Witaj w Programie Partnerskim
    Co da Ci Program Partnerski ? Dostaniesz za darmo Gadule Golden
    czyli platną wersję komunikatora Gadula oraz zloty nr. Dodatkowo masz szanse
    wziąść udział w wielkim konkursie. Wystarczy że umieścisz
    nasz banner reklamowy na swoich stronach WWW. "

    wziasc udzial :) No ja to naprawde ciekaw jestem :)) Ale kurde.. Uciszyl sie
    na troche i jak nagle wyskoczyl??? :)

  • 4. Data: 2002-07-13 10:55:04
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 12 Jul 2002 17:02:18 +0200), "AMRA"
    <a...@a...com> był(a) napisał(a):

> [...]
    >którego premiera ma odbyć się już 25 lipca. Twórcy Gaduli liczą, że
    >zdetronizuje ona Gadu-Gadu, obecnie najpopularniejszy komunikator wśród

    Niby dlaczego? Już prędzej widzę powodzenie Tlenu, który obsługuje
    dodatkowo numery GG, więc łatwiej się przesiąść na Tlena. Ja już dawno
    z niego korzystam, bo nie ma paściatych reklam, ładniej wygląda i
    sprawniej działa. A i moi znajomi się na niego przesiadają, więc
    niedługo moduł GG w nim będzie zbędny :-)

    Nie sądzę, żeby nowy produkt tak nagle zdobył popularność, choć na
    rynku nigdy nic nie wiadomo, a akcje marketingowe swoje robią!

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2002-07-13 10:59:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie sądzę, żeby nowy produkt tak nagle zdobył popularność, choć na
    > rynku nigdy nic nie wiadomo, a akcje marketingowe swoje robią!

    W Buczka wierzysz?? Bo ja nie ;)

  • 6. Data: 2002-07-13 13:28:35
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 13 Jul 2002 12:59:48 +0200), "AMRA"
    <a...@a...com> był(a) napisał(a):

    >W Buczka wierzysz?? Bo ja nie ;)

    Nie wiem, nie znam go... Wiluś też wygląda niepozornie, a jednak
    marketingowo wygrał...