eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDziwne zwiększenie częstości wtop w e-bankach › Dziwne zwiększenie częstości wtop w e-bankach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!aioe.org!.POSTED.SW1EfyOR/bzq4OxmC7GVwA.user.gioia.aioe.org!not-for-mail
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dziwne zwiększenie częstości wtop w e-bankach
    Date: Thu, 31 Oct 2019 10:24:55 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 22
    Message-ID: <qpe997$m7s$1@gioia.aioe.org>
    NNTP-Posting-Host: SW1EfyOR/bzq4OxmC7GVwA.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.2.0
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    X-Mozilla-News-Host: news://news.aioe.org:119
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:647382
    [ ukryj nagłówki ]


    Czy też zauważyliście, że od paru tygodni - jakby od czasu wprowadzenia
    zaostrzonych procedur logowania - bardzo zwiększyła się częstość różnego
    rodzaju niedziałania, albo błędnego działania w e-bankach?

    Kiedyś niemożność zalogowania na konto to były sporadyczne sytuacje
    (poza wcześniej ogłaszanymi godzinami prac). Od paru tygodni u mnie tak
    na oko ze 20% prób zalogowania się do serwisu transakcyjnego kończy się
    niepowodzeniem. Kiedy już uda się zalogować, to nawigowanie po serwisie
    transakcyjnym zadziwiająco często wyrzuca różne błędy - np. próba
    wyświetlenia historii rachunku zwraca "nie ma takiej strony".
    Przeklikanie z rachunku bieżącego na firmowy - przycisk wyszarzony - nic
    się nie da zrobić. Próba nawiązania łączności z obsługą przez chat -
    "mamy przerwę techniczną". Do tego niezapamiętywanie urządzeń zaufanych
    i konieczność dodawania za każdym razem urządzenia na nowo jako
    zaufanego, ale pod nową nazwą, gdyż zarazem urządzenie jest już zaufane
    pod dotychczasową nazwą. Szybko kończy się limit 10 urządzeń zaufanych,
    więc zlecenie wyczyszczenia listy zaufanych. Miało być zrealizowane w
    ciągu 24 godzin, mija 72 godziny i zlecenie niezrealizowane. Próba
    nawiązania kontaktu z obsługą przez chat - "mamy przerwę techniczną".

    Też tak macie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1