-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
u!aioe.org!.POSTED.SW1EfyOR/bzq4OxmC7GVwA.user.gioia.aioe.org!not-for-mail
From: Poldek <p...@i...eu>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Dziwne zwiększenie częstości wtop w e-bankach
Date: Thu, 31 Oct 2019 10:24:55 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 22
Message-ID: <qpe997$m7s$1@gioia.aioe.org>
NNTP-Posting-Host: SW1EfyOR/bzq4OxmC7GVwA.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.2.0
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
X-Mozilla-News-Host: news://news.aioe.org:119
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:647382
[ ukryj nagłówki ]
Czy też zauważyliście, że od paru tygodni - jakby od czasu wprowadzenia
zaostrzonych procedur logowania - bardzo zwiększyła się częstość różnego
rodzaju niedziałania, albo błędnego działania w e-bankach?
Kiedyś niemożność zalogowania na konto to były sporadyczne sytuacje
(poza wcześniej ogłaszanymi godzinami prac). Od paru tygodni u mnie tak
na oko ze 20% prób zalogowania się do serwisu transakcyjnego kończy się
niepowodzeniem. Kiedy już uda się zalogować, to nawigowanie po serwisie
transakcyjnym zadziwiająco często wyrzuca różne błędy - np. próba
wyświetlenia historii rachunku zwraca "nie ma takiej strony".
Przeklikanie z rachunku bieżącego na firmowy - przycisk wyszarzony - nic
się nie da zrobić. Próba nawiązania łączności z obsługą przez chat -
"mamy przerwę techniczną". Do tego niezapamiętywanie urządzeń zaufanych
i konieczność dodawania za każdym razem urządzenia na nowo jako
zaufanego, ale pod nową nazwą, gdyż zarazem urządzenie jest już zaufane
pod dotychczasową nazwą. Szybko kończy się limit 10 urządzeń zaufanych,
więc zlecenie wyczyszczenia listy zaufanych. Miało być zrealizowane w
ciągu 24 godzin, mija 72 godziny i zlecenie niezrealizowane. Próba
nawiązania kontaktu z obsługą przez chat - "mamy przerwę techniczną".
Też tak macie?
Następne wpisy z tego wątku
- 31.10.19 10:57 Dawid Rutkowski
- 31.10.19 13:50 Poldek
- 31.10.19 14:07 Dawid Rutkowski
- 31.10.19 17:08 Krzysztof Halasa
- 31.10.19 17:33 Dawid Rutkowski
- 03.11.19 19:11 Poldek
- 03.11.19 20:16 J.F.
- 04.11.19 12:12 Poldek
- 04.11.19 13:22 Dawid Rutkowski
- 04.11.19 13:24 Kamil Jońca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
Najnowsze wątki
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP