  • 11. Data: 2019-02-22 00:13:56
    Temat: Re: Dziś już można weryfikować PIT-y - Resurection ;-)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Nie wiem. Mnie dziwi że ludzie przyjmują, że inni ludzie
    > koniecznie chcą im pozmieniać te PITy (złośliwie).

    Wszyscy wszak są święci. Nikt nie zamyka drzwi domowych,
    każde hasło (do banku czy APka) jest takie same itd...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 12. Data: 2019-02-22 09:26:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 21 Feb 2019 07:22:51 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Zamiast bić pianę sprawdź Sobie jakie warunki by musiałby być spełnione aby
    pracodawca miał możliwość logowania

    W latach 2017-18 pracowałem w spółce Srebrne Dzbany Limited i nie osiągałem
    przychodu z innych źródeł. Miesiąc temu powiedzieli, że mi nie zapłacą, ale
    są gotowi zeznać w sądzie, że pracowałem bez zarzutu. Zirytowałem się i
    teraz jestem zatrudniony w biurze projektowym Dwie Wieże.

    Czego brakuje Srebrnym Dzbanom, żeby zalogować się na moje konto?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2019-02-22 09:28:36
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-02-21, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Wszyscy wszak są święci. Nikt nie zamyka drzwi domowych,
    > każde hasło (do banku czy APka) jest takie same itd...

    Z dupy analogia.

    Z tego że ktoś włamie się do Twojego domu, czy do banku tenże
    ktoś ma wymierne korzyści. Z tego że były pracodawca dowie się
    że zarabiasz tyle korzyści (wymiernych). Nie ma to nic wspólnego
    ze złośliwością.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 14. Data: 2019-02-22 09:28:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 21 Feb 2019 18:04:32 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Mnie dziwi że ludzie przyjmują, że inni ludzie koniecznie
    > chcą im pozmieniać te PITy (złośliwie).

    Mogą zmienić numer konta do zwrotu nadpłaty podatku albo numer KRS, na
    który idzie 1%.

    > I tylko problem w tym, że takie zmiany mogli przeprowadzać od początku
    > istnienia e-Deklaracje Deskop (czyli co najmniej od 2014 - ja przynajmniej mam
    > tyle dokumentów w historii) i jakoś nikt tego nie robił.

    Swoją drogą, to prawda.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 15. Data: 2019-02-22 09:33:07
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-02-22, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    [...]

> [...]
    > teraz jestem zatrudniony w biurze projektowym Dwie Wieże.
    >
    > Czego brakuje Srebrnym Dzbanom, żeby zalogować się na moje konto?

    Zacznijmy od najprostszego: powodu, czyli po staropolsku "a po chuj mieliby
    to robić". Bo dane które zobaczą to te same które wysłali do skarbówki.
    I w związku z tym co takiego Ci się stanie?

    PS. System już wymaga dodatkowej informacji więc się nie zalogują, ale
    akademicko podyskutujmy, bo jestem ciekaw tej argumentacji.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 16. Data: 2019-02-22 09:37:25
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-02-22, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Mogą zmienić numer konta do zwrotu nadpłaty podatku

    I ryzykować więzienie? Serio? Dla takich śmiesznych kwot?
    Przecież konta nie są anonimowe. Zakładanie kont "na słupa"
    po to by wyłudzić maks ten tysiąc jest ekonomicznie bez sensu.

    > albo numer KRS, na który idzie 1%.

    Jak wyżej. Za mały zysk, żeby ryzykować.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 17. Data: 2019-02-22 09:40:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <w...@g...com> writes:

> [...]
    > to robić". Bo dane które zobaczą to te same które wysłali do skarbówki.

    I tu jest błąd w rozumowaniu :)
    Olin co prawda napisał, że w 2018 nie osiągnął przychodu z innych
    źródeł, ale powiedzmy że jednak w 2018 (czując pismo nosem) wziął fuchę
    od Gross & Duck S.A. (czego nie mógł, bo miał zakaz konkurencji)

    Czy w tym momencie Srebrne Dzbany mogą to zobaczyć czy nie? Przed sądem
    pewnie nie mogą się do tego przyznać (bo zapewne takie zalogowanie jest
    karalne), ale już mogą wiedzieć gdzie węszyć.

    > I w związku z tym co takiego Ci się stanie?
    Do tego zdaje się można zmienić OPP przy rozliczaniu.
    KJ

    Ogólny sens [helpa z W98] jest poprawny. Pod warunkiem, że z góry
    wiadomo co autor miał na myśli.
    -- Marcin Wieczorek na p.c.o.a.

  • 18. Data: 2019-02-22 09:44:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Olin <k...@a...w.stopce> writes:

    > Mogą zmienić numer konta do zwrotu nadpłaty podatku albo numer KRS, na
    > który idzie 1%.

    A numer konta do zwrotu to nie nip-3?

    > Swoją drogą, to prawda.

    Niezupełnie - nie ta skala.
    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    In order to live free and happily, you must sacrifice boredom.

  • 19. Data: 2019-02-22 09:48:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 22 Feb 2019 09:33:07 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Zacznijmy od najprostszego: powodu, czyli po staropolsku "a po chuj mieliby
    > to robić". Bo dane które zobaczą to te same które wysłali do skarbówki.
    > I w związku z tym co takiego Ci się stanie?

    1. Dla jaj albo dlatego, że mnie nie lubią. Księgowa z mojego zakładu pracy
    zmieni numer konta i przeleją nadpłatę na konto Wyższej Szkoły Kultury
    Społecznej i Medialnej w Toruniu i będę miał zajęcie, żeby oddali, co się
    im nie należy. Wątpię, żeby się udało.

    2. Żeby samemu się wzbogacić. Założą konto na bezrobotnego słupa i szybko z
    niego wypłacą, kiedy coś sensownego wpłynie.

    Twórcy wirusów komputerowych rzadko czerpią z nich korzyści; robią takie
    rzeczy zupełnie bezinteresownie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 20. Data: 2019-02-22 09:54:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 lutego 2019 09:42:57 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
> [...]
    > pewnie nie mogą się do tego przyznać (bo zapewne takie zalogowanie jest
    > karalne), ale już mogą wiedzieć gdzie węszyć.

    A skad Srebrny Dzban będzie wiedział ze ten dodatkowy dochód to z fuchy od
    konkurencji?
    Mógł ulotki przed marketem rozdawać czy żarcie w KFC po godzinach rozwozić i za to
    mieć dodatkowy dochód