  • 1. Data: 2006-03-31 14:08:05
    Temat: Dwie kiepskie karty kredytowe
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Gdzie wyminię na jedną porzadną. :)
    karty to jedna cetelem banku , a druga fortisa. Obie mają małe limity (nieco
    ponad 1000 zł) w zasadzi powinieniem z nich zrezygnować, ale przydała by mi
    sie zapasowa karta do mojej złotej rybki z mbanku (w razie problmów z posem)
    Najważniejsze, żeby była tania w utrzymaniu. Gdzie najlepiej sie udać?
    Arek

  • 2. Data: 2006-03-31 14:16:33
    Temat: Re: Dwie kiepskie karty kredytowe
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    turczy napisał(a):

    > Najważniejsze, żeby była tania w utrzymaniu. Gdzie najlepiej sie udać?

    Millennium, Visa Economic. Wypukła, tania (wydanie w promocji za darmo,
    opłata roczna 35zł), można ją dostać na podstawie wyciągów z innej karty
    (limit większy o 10%, nawet nie trzeba z poprzednich rezygnować), jest
    podgląd przez www.

    Jeśli nie będziesz kartą robił transakcji w Internecie, to możesz
    jeszcze iść do Raiffeisena. Visa Nova lub MasterCard mistrzowska karta
    kosztują 25zł rocznie, jest również procedura przenosin innej karty do
    nich (limit większy o 20%, teoretycznie wymagają rezygnacji z
    poprzedniej - w praktyce nikt tego nie sprawdza).

    Marek

  • 3. Data: 2006-03-31 15:23:48
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    A czy dostanę sumę limitu obu kart?
    Arek

  • 4. Data: 2006-03-31 18:56:32
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > A czy dostanę sumę limitu obu kart?

    Nie. Za sposob cytowania postu ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2006-04-02 07:56:15
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Mar 2006 16:16:33 +0200, MarekM napisał(a):

    > Millennium, Visa Economic. Wypukła, tania (wydanie w promocji za darmo,
    > opłata roczna 35zł),

    A czy nie ma ona przypadkiem obowiazkowego pakietu ubezpieczen za
    2,99zl/m-c?

    Pozdrawiam,
    http://www.bwportal.pl
    Twoje finanse...

  • 6. Data: 2006-04-02 15:16:10
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > A czy nie ma ona przypadkiem obowiazkowego pakietu ubezpieczen za
    > 2,99zl/m-c?

    Nie ma.

  • 7. Data: 2006-04-02 18:28:59
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Apr 2006 17:16:10 +0200, zycie_po_zyciu napisał(a):

    > Nie ma.

    Hmm, a z Cennika[*] wynika, ze Podstawowy Pakiet Ubezpieczen jest raczej
    obowiazkowy
    [*]http://www.millenet.pl/karty_kredytowe/karty_mill
    ennium/dokumenty/

    Pozdrawiam,
    http://www.bwportal.pl
    Twoje finanse...

  • 8. Data: 2006-04-02 18:44:16
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Hmm, a z Cennika[*] wynika, ze Podstawowy Pakiet Ubezpieczen jest raczej
    > obowiazkowy
    > [*]http://www.millenet.pl/karty_kredytowe/karty_mill
    ennium/dokumenty/

    Ta "18" jest tam źle podstawiona, bo dotyczy opcjonalnych pakietów.
    Podstawowe ubezp. jest, żeby było jasne, "w pakiecie", ale nie jest
    obowiązkowe, można z niego w _każdej_ chwili zrezygnować.

  • 9. Data: 2006-04-03 08:27:22
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Sun, 2 Apr 2006 20:44:16 +0200, zycie_po_zyciu napisał(a):

> [...]
    > Podstawowe ubezp. jest, żeby było jasne, "w pakiecie", ale nie jest
    > obowiązkowe, można z niego w _każdej_ chwili zrezygnować.

    A ja to samo widziałem na wersji papierowej w salonie i przez to nie
    wziąłem tej karty.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 10. Data: 2006-04-03 09:17:53
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Michał Dąbrowski napisał(a):

    >>> [*]http://www.millenet.pl/karty_kredytowe/karty_mill
    ennium/dokumenty/
    > A ja to samo widziałem na wersji papierowej w salonie i przez to nie
    > wziąłem tej karty.

    Cóż, sami zrobili sobie krzywdę ;-)

    Pakiet nie jest obowiązkowy.

    Marek