  • 181. Data: 2015-06-16 01:33:28
    Temat: Re: Drzyjcie frankowcy
    Od: " 666" <...@...6>

    Ani generalnego remontu/modernizacji po kilku/kilkunastu latach wynajmowania.

    -----
    > No i nie doliczył tak zwanego "czynszu do administracji", który trzeba doliczyć po
    stronie raty kredytu, a jest już zawarty w

  • 182. Data: 2015-06-16 01:39:26
    Od: " 666" <...@...6>

    A ustawę o ochronie praw lokatorów czytał, w części obowiązków najemcy??
    ;-)

    -----
    > Nie podpisałbym takiej umowy i pomimo oglądania kilkudziesięciu mieszkań na wynajem
    nie spotkałem się z takim dziwacznym żądaniem

  • 183. Data: 2015-06-16 01:42:49
    Od: " 666" <...@...6>

    Ile Ci płacą za godzinę oglądania?
    A za dojazd - rozliczasz kilometrówkę?

    -----

  • 184. Data: 2015-06-16 08:36:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-16 o 01:42, 666 pisze:
    > Ile Ci płacą za godzinę oglądania?
    > A za dojazd - rozliczasz kilometrówkę?

    Co to za głupie pytania?

    --
    Liwiusz

  • 185. Data: 2015-06-16 08:42:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-16 o 01:39, 666 pisze:
    > A ustawę o ochronie praw lokatorów czytał, w części obowiązków najemcy??
    > ;-)

    Ustawa nie przyjęła się w praktyce prywatnego najmu.

    --
    Liwiusz

  • 186. Data: 2015-06-16 11:32:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ustawa nie przyjęła się w praktyce prywatnego najmu.

    kiedys byla ustawa o najmie lokali mieszkalnych, ta nie miala
    zastrzezenia, ze prywatnych nie dotyczy.
    Ale zostala uchylona i zastapiona powysza.

    J.

  • 187. Data: 2015-06-16 16:24:36
    Od: " 666" <...@...6>

    Bo w Niemczech są czynsze regulowane?
    Podobnie, jak w Austrii?
    Wiesz jak w tych krajach "łatwo" wyrzucić lokatora?

    -----
    dlaczego-niemcy-wola-wynajmowac-mieszkania

  • 188. Data: 2015-06-16 16:30:09
    Od: " 666" <...@...6>

    Jak dla mnie to jest właśnie cywilizacja.
    Podobnie jak kamienice spółdzielcze w Stanach (Nowy Jork i podobne miasta), gdzie
    może zgodzą się, żebyś kupił mieszkanie po serii
    przesłuchań przed radą mieszkańców.
    A u nas z dnia na dzień możesz mieć sąsiada, którego pies dwa razy dziennie będzie
    lał w windzie.
    Bo go stać na miesięczną kaucję i własciciel przeszczęśliwy (przy wyprowadzce
    lokatora już nie bedzie taki przeszczęśliwy).
    Poczytaj o zdziwionych Polakach w Londynie, że przy wyprowadzce muszą po sobie
    naprawić to, co zepsuli.

    -----
    > Za dwupokojowe mieszkanie w ok 30tys mieście niedaleko Lubeki płaca 500euro+ media+
    kaucja za 3 miechy chyba. Psa musieli zostawic
    > w Polsce bo właściciel nie zgodził się aby z nimi "mieszkał". Mieszkanie dostali
    puste, bez mebli, na podłaczenie internetu
    > czekali dwa miesiące(to podobno taka norma w tamtych okolicach) Anteny satelitarnej
    na balkonie powiesic nie moga(jest kablówka
    > ale bez polskich programów), właściciel łazi im po całym mieszkaniu conajmniej raz
    w miesiącu

  • 189. Data: 2015-06-16 16:33:16

    Szczególnie kamienice w Śródmieściach tanieją.
    Im bliżej rynku Starego Miasta, tym tańsze ;-)
    A przy samym Rynku to już dopłacają ;-))

    -----

  • 190. Data: 2015-06-16 16:35:01

    A zamiast dachu masz Anioła Gabriela.

    -----