  • 11. Data: 2002-01-28 18:32:20
    Temat: Re: Drugi kamyczek z Lukasa
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
    news:be2a5u05cq73mnqcfq6t6n2kfk6j26rail@4ax.com...

    > o, ciekawe, nawet nie wiedzialem.

    Ja nadal nie wiem na jakiej podstawie.
    W tabeli oplat i prowizji nic takeigo nie znalazlem.

    Chetnie poznam podstawe prawna tego haraczu.

    BAH

  • 12. Data: 2002-01-28 20:31:32
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ja nadal nie wiem na jakiej podstawie.
    > W tabeli oplat i prowizji nic takeigo nie znalazlem.
    >
    > Chetnie poznam podstawe prawna tego haraczu.

    Podstway prawnej, to Ci nie podam, ale wydaje mi się, że jemu chodzi tutaj o
    przekroczenie limitu a to juz jest w tabeli opłat i dopłat :
    http://www.lukasbank.com.pl/rama_g.asp?kat=oferta&fi
    le=rach_o-r_txt.htm.
    Albo facet się spóźnił z płatnością i też mu ciachneli spłatę minimalną-
    tyle znalazłem opłat 30 złotowych :-)
    Grzegorz

  • 13. Data: 2002-01-28 21:05:36
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 28 Jan 2002 17:05:35 +0100, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >No to teraz popatrzcie wszyscy na nas dwoje- usmiechniętych i zadowolonych
    >klientów Lukasa i jego visy:
    >Oto ja: :-))),
    >a oto Kobraa: :-)))
    >I jakos tak nam dobrze razem z Lukasem :-)))

    Chyba znowu mamy ten sam problem co z Citi - mylenie karty kredytowej
    i konta a to dwa rozne produkty
    Akurat przy KK to onlienowosc ma marginalne znaczenie.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 14. Data: 2002-01-29 06:10:49
    Od: t...@s...com (Tomik)

    [ciach]

    > Ja nadal nie wiem na jakiej podstawie.
    > W tabeli oplat i prowizji nic takeigo nie znalazlem.
    >
    > Chetnie poznam podstawe prawna tego haraczu.

    Szczegolowa tabela oplat i prowizji
    pozycja:
    przekroczenie salda na rachunku biezacym lub dopuszczalnego limitu
    pozyczki- 3% min 30 zl

    Przekroczenie istnialo przez 2 dni ww wysokosci niecalych 6 zl.

    Tomik

  • 15. Data: 2002-01-29 06:13:26
    Od: t...@s...com (Tomik)

    [ciach]
> [...]
    le=rach_o-r_txt.htm.
    > Albo facet się spóźnił z płatnością i też mu ciachneli spłatę minimalną-

    To pierwsze.
    Tomik

  • 16. Data: 2002-01-29 09:41:34
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "Tomik" <t...@s...com> wrote in message
    ..

    > Szczegolowa tabela oplat i prowizji
    > pozycja: przekroczenie salda na rachunku biezacym lub dopuszczalnego
    limitu
    > pozyczki- 3% min 30 zl + odsetki karne.

    Faktycznie jest :-((
    Teraz już wiem kto sponsorował to Casio :-))

    Tak dotkliwa opłata winna się znależć w wyciągu na stronie www
    a nie schowana w pdf-ie.

    BAH
    PS.
    chyba tej karty nie odnowię.

  • 17. Data: 2002-01-29 12:32:47
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Faktycznie jest :-((
    > Teraz już wiem kto sponsorował to Casio :-))

    Ale złośliwy ;-)

    > PS.
    > chyba tej karty nie odnowię.

    Cicho- ja liczę na następne promocje :-))
    Grzegorz

  • 18. Data: 2002-01-29 12:41:40
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Chyba znowu mamy ten sam problem co z Citi - mylenie karty kredytowej
    > i konta a to dwa rozne produkty
    > Akurat przy KK to onlienowosc ma marginalne znaczenie.

    Wojtek- jemu chodzi o serwis karty. Tak, zeby jak sobie pójdzie do kwiaciarni za
    rogiem i zapłaci kartą, to po powrocie do domu jak sobie zadzwoni na 0800660011
    będzie słuszał miły głos który mu powiedział, że właśnie kupił róże, czy inne
    hortensje.
    Grzegorz

  • 19. Data: 2002-01-29 20:45:27
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 29 Jan 2002 13:41:40 +0100, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >będzie słuszał miły głos który mu powiedział, że właśnie kupił róże, czy inne

    Jesli te roze byly w rozsadnej cenie to nawet przy super online z
    duzym prawdopodobienstwem szybko ich w 0800 nie uslyszy bo transakcja
    pojdzie offline bez dzwonienia.

  • 20. Data: 2002-01-30 05:59:33
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Jesli te roze byly w rozsadnej cenie to nawet przy super online z
    > duzym prawdopodobienstwem szybko ich w 0800 nie uslyszy bo transakcja
    > pojdzie offline bez dzwonienia.

    I o to chodzi :-)
    Ale to trzeba wytłumaczyć jak...
    A jesli do tego dodać, że obsługuje ich CK BZWBK, to z reguły na infolinii można
    się dowiedzieć o transakcjach z 3-4 dniowym opóźnieniem.
    Ma to swoje dobre strony, ale tylko w przypadku ichniej VE, co wiele razy już
    tutaj omawialiśmy więc nie będę rozwijał.
    Pozdrawiam
    Grzegorz