  • 1. Data: 2003-03-21 11:26:44
    Temat: Dostalem EC/MC w KB :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Juz 19go :)
    Teraz tylko PIN do dwoch tygodni - i bede mial w koncu jakiegos MC!
    Co ciekawe - Piny w KB przychodza dosc wolno - w porownaniu z innymi
    bankami - ciekawe dlaczego.

    Jeszcze bardziej ciekaw jestem - co zrobia w BZWBK jak powiem, ze
    rezygnuje z _odnawiania_ VC.
    Jak tak zrobilem z VE - to mi pani kazala oddac jeszcze wazna karte i
    ja pociachala :(
    Kart nie kolekcjonuje w klaserze (ostatnio nie wywalilem starej VE
    Fortisa i z zamiesznaia chidzilem ze stara i mi bankomat wyplul
    kartcie skonczyl sie pokres waznosci ;) wiec sie z nia nie klocilem,
    no ale dziwna praktyka..

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-03-21 12:06:04
    Temat: Re: Dostalem EC/MC w KB :)
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:b5espu$mg3$1@news.onet.pl...
    > Jeszcze bardziej ciekaw jestem - co zrobia w BZWBK jak powiem, ze
    > rezygnuje z _odnawiania_ VC.

    nic nie zrobią :) bo rezygnacje składasz w oddziale, a nie w Centrum Kart
    pamiętaj tylko o 45 dniowym okresie wypowiedzenia

    u mnie nie było żadnej reakcji

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-03-21 12:14:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    plusz wrote:
    > nic nie zrobią :) bo rezygnacje składasz w oddziale, a nie w
    > Centrum Kart pamiętaj tylko o 45 dniowym okresie wypowiedzenia

    No - wazna VE mi przeciela - ja i tak z niej nie korzystalem, ale...
    :)_

  • 4. Data: 2003-03-21 12:33:50
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > No - wazna VE mi przeciela - ja i tak z niej nie korzystalem, ale...
    > :)_

    Oj Amra, cos Ty byl taki malo roszczeniowy ;-)
    Mi tez chcieli zabrac (Maestro) ale sie uparlem ze nie oddam
    i zwroce dopiero jak dostane nowa :-) I sie dalo :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl