  • 1. Data: 2005-09-22 12:01:26
    Temat: Dodatkowa prowizja przy płatności kartą
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Wiem, że od początku istnienia grupy jest to wałkowane co kilka miesięcy,
    ale jestem ciekawy jak jest obecnie.

    Mianowicie, chciałem Ci ja jak zwykle złożyć daninę (ubezpieczenie auta).
    Jak zwykle do tego samego brokera, cosik tam wybraliśmy. Idę do wyjścia, a
    tu ... na drzwiach nalepki organizacji karcianych. A parę razy juz ich
    pytałem kiedy będzie mozna płacić kartą. Okazało się, że oczywiście można
    zapłacić kartą, ale ... doliczają 2% prowizji! "Chamstwo" - wyrwało mi się,
    a sprzedawca uśmiechnął się...
    Jak to jest obecnie od strony prawnej. Mogę to jakoś wyegzekwować od nich?
    Czy mogą zgodnie z prawem żądać takiej dopłaty?

    Mogę jakoś "popchnąć" tę sprawę tak, by za niecały miesiąc dało się
    ubezpieczyć autko i zapłacić kartą bez żadnych dodatkowych prowizji?

    Niestety PTU nie przyjmuje kart, a do Compensy ni chu chu, nie mogę się
    dodzwonić (tylko te towarzystwa brałem pod uwagę - spróbuję jeszcze u
    dealera).

    P.S.
    2-3 lata temu też mnie podobna sytuacja spotkała - płaciłem za wycieczkę.
    Wówczas był to Polcard i nie wiem czy moja interwencja coś dała, bo po około
    roku to biuro podróży zniknęło stamtąd...? ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2005-09-22 19:30:45
    Temat: Re: Dodatkowa prowizja przy płatności kartą
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    Maciej Loret napisał(a):
> [...]
    > zapłacić kartą, ale ... doliczają 2% prowizji! "Chamstwo" - wyrwało mi się,

    Znak ( http://www.znak.pl/ ) ma podobnie, z tym, ze u nich jak placisz
    gotowka, to masz 2% rabatu :-)

    --
    elephanto