  • 1. Data: 2016-01-23 14:55:59
    Temat: Do tych, którzy kupują na licytacjach komorniczych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Ile można wyciągnąć z zabranej pralki czy zmywarki?
    Na moje oko można tą metodą zyskać przysłowiową dychę.
    Mylę się czy nie?

    http://www.tvn24.pl/lodz,69/wiceminister-asesor-i-ko
    mornik-zawieszeni-i-do-wyrzucenia-z-zawodu,612903.ht
    ml

    IMO tą metodą nie można ściągać długów, ale można terroryzować ludzi.

    [można zrabowane przedmioty przekazywać nieodpłatnie organizacjom
    charytatywnym, aby te organizacje mogły przekazywać tak nabyty
    sprzęt osobom potrzebującym pomocy]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 2. Data: 2016-01-24 13:27:11
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    W dniu 23.01.2016 o 14:55, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > [można zrabowane przedmioty przekazywać nieodpłatnie organizacjom
    > charytatywnym, aby te organizacje mogły przekazywać tak nabyty
    > sprzęt osobom potrzebującym pomocy]

    ...czyli na przykład tym, którym właśnie zrabowano...

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2016-01-24 14:16:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" n82fv2$9to$1$m...@n...chmurka.net

    > ...czyli na przykład tym, którym właśnie zrabowano...

    No, tak... Toż to oni właśnie potrzebują...

    Petru (Nowoczesna) to ponoć partia opiekunów społecznych. :)
    (kobiety Petru ,,działają'' w przeróżnych organizacjach
    charytatywnych, opiekuńczych, broniących praw człowieka itd...)

    Moim zdaniem należy rozliczać tych opiekunów z ich działalności,
    na którą płacimy wprost lub pośrednio. Jeżeli na terenie działania
    takiej instytucji pozarządowej ;) znajdzie się głodne dziecko -- IMO
    należy ,,opiekuna'' osadzić w więzieniu, gdzie musiałby odpracować
    pobrane pieniądze. :)

    Chętnych do roli opiekuna wówczas by zabrakło. :)

    Rzecz jasna głodne dziecko warto by było nakarmić.
    IMO czym innym jest karmienie głodnych a czym innym
    budowanie obozu pracy (pomysł pani premier) ale być
    może jesteśmy w tej sytuacji, gdy właśnie trzeba
    głodne dzieci nakarmić...

    Jak to jest, że w Polsce jest tyle organizacji pozarządowych trudniących
    się ,,pomaganiem'', a mimo tego jest tyle nędzy i beznadziejności dookoła?

    IMO niemal każdy samochód byłby w idealnym stanie, gdyby co krok
    był warsztat świadczący swe usługi od serca (uczciwie) i za darmo.

    -=-

    A skoro na złośliwości nie przeszła mi ochota, zaproponuję panu prezesowi
    TK, Andrzejowi Rzeplińskiemu, aby udał się po pomoc prawną w zaistniałej,
    trudnej, sytuacji prawnej do Duda-pomoc. ;) Lub do portali typu:

    http://mamprawowiedziec.pl/ i http://maszprawowiedziec.pl/

    bądź podobnych. ;)

    -=-

    https://pl.wikiquote.org/wiki/J%C3%B3zef_Pi%C5%82sud
    ski

    Ja tego, proszę pana, nie nazywam Konstytucją, ja to nazywam
    konstytutą. I wymyśliłem to słowo, bo ono najbliższe jest do
    prostituty.

    Rzeczpospolita to wielki burdel, konstytucja to prostytutka, a posłowie to kurwy!

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 4. Data: 2016-02-04 00:03:29
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    napisał w wiadomości news:n800pj$1om$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    >
    > [można zrabowane przedmioty przekazywać nieodpłatnie organizacjom
    > charytatywnym, aby te organizacje mogły przekazywać tak nabyty

    Pan minister nie ma zielonego pojęcia o pracy komornika i numerach, które
    kręcą dłużnicy-gada głupoty pod publikę. Apropos, dzisiaj wylicytowałem
    fajną lodówkę 2 letnią Samsunga za 225 zł. U dłużnika same drogie alkohole w
    szafkach i na półkach-super TV, którego nie udało sie komornikowi zająć.
    Ciężkie jest życie dłużnika.

    pozdrawiam, wromek

  • 5. Data: 2016-02-04 02:51:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wromek" n8u0up$cum$...@n...news.atman.pl

> [...]
    drogie alkohole w szafkach i na półkach-super TV,
    > którego nie udało sie komornikowi zająć.

    Miałem (mam nadal) dłużnika -- komornik był jego adwokatem.

    Znam dłużników innych -- komornik zajął się tym dłużnikiem z grona
    solidarnych żyrantów, któremu mógł zabierać z pensji stale, bo
    zabierał mniej niż przybywało odsetek. Komornik mógł zająć się
    bogatymi żyrantami, ale wolał zająć się najbiedniejszym, któremu
    nie mógł zabierać zbyt wiele naraz.

    Mój dłużnik pił razem z komornikiem, zaś żyrant raczej nie
    przechowywał nadmiaru alkoholu w mieszkaniu.

    Skąd wiem o zażyłości komornika z moim dłużnikiem?
    Ano wiem o tym z wielu źródeł a relacje są dostatecznie spójne.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 6. Data: 2016-02-07 16:12:52
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

> [...]
    >
    > Skąd wiem o zażyłości komornika z moim dłużnikiem?
    > Ano wiem o tym z wielu źródeł a relacje są dostatecznie spójne.

    Wyjątek, który potwierdza regułę?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 7. Data: 2016-02-08 01:02:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wromek" n97mru$pl0$...@n...news.atman.pl

    > Wyjątek, który potwierdza regułę?

    Raczej fragment całości -- media (TV, internet,
    prasa) pokazują podobne sceny.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'