  • 1. Data: 2008-02-21 09:47:16
    Temat: Czy próbował ktoś negocjować opłatę za KK z BZWBK?
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Witam.

    Czy ktoś próbował wynegocjować zwolnienie z opłaty rocznej za KK w BZWBK?
    Brakuje mi troszkę do zwolnienia z opłaty za obroty na karcie, a z samej
    karty jestem zadowolony. Jedank płacić za coś na czym i tak bank zarabia nie
    wypada. Ewentualnie gdzie polecacie ją przenieść?

    Pozdrawiam,
    Znacznik.

  • 2. Data: 2008-02-21 10:29:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Lut, 10:47, "Znacznik" <z...@T...pl> wrote:
> [...]
    > karty jestem zadowolony. Jedank płacić za coś na czym i tak bank zarabia nie
    > wypada. Ewentualnie gdzie polecacie ją przenieść?

    Wypowiedz (byc moze za pozno juz sie obudziles - sprawdz czas w umowie
    i regulaminie) i zamow Money.pl lub Visa Nwewsweek w to miejsce.

  • 3. Data: 2008-02-21 11:40:55
    Od: "dana" <d...@g...pl>

    > Czy ktoś próbował wynegocjować zwolnienie z opłaty rocznej za KK w BZWBK?
    > Brakuje mi troszkę do zwolnienia z opłaty za obroty na karcie, a z samej
    > karty jestem zadowolony.

    Miałam niskie obroty na karcie, ale przechodząc obok zaszłam do banku i
    zapytałam, czy mogę liczyc na obniżenie opłaty. W okienku od ręki anulowano
    mi połowę i zaproponowano, abym napisała gdzieś tam pismo, to jest szansa,
    że wytarguję jeszcze więcej. Pisać nie chciało mi się, ale i tak byłam
    zadowolona, bo z karty mało korzystałam.

    I jeszcze dygresja
    Zupełnie inaczej załatwił mnie Lukas. Ich karta była moją podstawową i
    obroty miałam bliskie limitu na zwolnienie z opłaty. Napisałam prośbę o
    anulowanie opłaty z zaznaczeniem, że w przeciwnym razie rezygnuję z karty.
    Ponieważ w tym samym czasie mieli promocję z 50zł, na które łowili nowych
    klientów, sądziłam, że zamiast złowić nowego, mogą zatrzymać starego
    klienta. Myliłam się bardzo. Zlikwidowałam więc konto i kartę u nich. A że
    poprawiło mi sie ostatnio, to inne banki maja z tego zysk :)

  • 4. Data: 2008-02-21 13:36:54
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "Znacznik" <z...@T...pl> napisał w wiadomości

    > Ewentualnie gdzie polecacie ją przenieść?

    HSBC
    VC kosztuje 49zl ale zwracaja na konto karty 0,5% obrotów.
    Po 10kPLN obrotow jestes na 0
    Nikogo nie musisz prosic, chyba że lubisz ;-))

    Slawek

  • 5. Data: 2008-02-21 13:46:23
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Slavekk" <S...@g...pl> napisał w wiadomości

    > HSBC
    > VC kosztuje 49zl ale zwracaja na konto karty 0,5% obrotów.
    > Po 10kPLN obrotow jestes na 0
    > Nikogo nie musisz prosic, chyba że lubisz ;-))

    HSBC nie ma odrębnej procedury przenosinowej.

    marekz

  • 6. Data: 2008-02-21 14:15:34
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" napisał w wiadomości

    > Wypowiedz (byc moze za pozno juz sie obudziles - sprawdz czas w umowie
    > i regulaminie) i zamow Money.pl lub Visa Nwewsweek w to miejsce.

    Za późno nie jest, tylko że z tego co widzę w cenniku to zamiana karty jest
    płatna.

  • 7. Data: 2008-02-21 15:00:09
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fpk12a$gno$1@news.onet.pl, *Znacznik* wrote:

    > Za późno nie jest, tylko że z tego co widzę w cenniku to zamiana
    > karty jest płatna.

    Wypowiedz i wez nowa karte. A nie zmieniaj.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 8. Data: 2008-02-21 16:17:26
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "dana" napisał w wiadomości

> [...]
    > że wytarguję jeszcze więcej. Pisać nie chciało mi się, ale i tak byłam
    > zadowolona, bo z karty mało korzystałam.

    Byłem w oddziale, i przyznam że to chyba zależy od oddziału i humoru
    pracownika (akurat w "moim" oddziale mam wrażenia że zawsze mają zły humor,
    i łaskę robią że klientów obsługują). Mianowicie Pani powiedziała że nie ma
    żadnej możliwości zwolnienia poza obrotami. A i jeszcze "straszyła" że jak
    teraz złożę wypowiedzenie to drugi raz karty za darmo nie dostanę. Szczerze
    to roześmiałem się na to i powiedziałem że akurat tak na ich karcie mi nie
    zależy bo mam kilka innych w portfelu.

    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2008-02-21 17:49:42
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Mam doświadczenia z BZ WBK. Wystarczy postraszyć rezygnącją i zwalniają z
    opłaty nawet jak się limitu nie wyrobiło. A po rezygnacji można zawsze
    złożyć wniosek o inną ich kartę i też będzie gratis, bo nigdzie nie ma
    zapisu, że za drugą się płaci.

    pozdr.

  • 10. Data: 2008-02-21 17:58:26
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

> [...]
    > opłaty nawet jak się limitu nie wyrobiło. A po rezygnacji można zawsze
    > złożyć wniosek o inną ich kartę i też będzie gratis, bo nigdzie nie ma

    BZWBK ogólnie jest dla mnie bankiem, w którym spotykają się dwie
    przeciwności.

    Z jednej strony stosunek do klientów oraz procedury rodem z PRL, a z drugiej
    strony bardzo szybkie wdrażanie nowinek technologicznych (mikroprocesory,
    PayPass). Tam by się chyba przydała gruntowna wymiana kadry w niektórych
    pionach.

    marekz