  • 11. Data: 2003-12-08 22:19:18
    Temat: Re: Czy konto w VWbanku co? kosztuje czy nie ?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 8 Dec 2003 10:08:29 +0100, "Glenn" <g...@g...pl>
    wrote:

    >OC na 5k PLN obejmujące odpowiedzialność cywilną ubezpieczonego i osób

    aha, czyli w skrócie "OC w życiu prywatnym". Dzięki :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2003-12-08 23:25:28
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Nie chce mi się szukać na koszmarnie poukładanych stronach VW OWU tego
    > ubezpieczenia, ale jak zakładałam konto to to OWU czytałam i to OC działa na
    > takie właśnie przypadki - zalanie sąsiada, wybita szyba przez pociechę (to
    > Ci się niedługo przyda ;-))))

    Rany, to Robert jest przy nadziei?;-)))

    BP,ANNSPCBC

    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn
    & St.

  • 13. Data: 2003-12-09 11:16:28
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Rany, to Robert jest przy nadziei?;-)))

    Przy nadziei, że pociecha w stosownym czasie nie sprowokuje wydarzeń, które
    z kolei zmuszą Roberta do skorzystania z ochrony ubezpieczeniowej ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn