  • 1. Data: 2014-01-31 14:57:12
    Temat: Czy jeszcze jest sens polisolokat
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Najlepsze lokaty dają dziś 3,5%.
    Polisolokaty z ktorych nie ma belki daja równiez 3,5%.
    Czy jest jeszcze sens korzystania z nich?

  • 2. Data: 2014-01-31 15:38:03
    Temat: Re: Czy jeszcze jest sens polisolokat
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-31 14:57, Budzik pisze:
    > Najlepsze lokaty dają dziś 3,5%.
    > Polisolokaty z ktorych nie ma belki daja równiez 3,5%.
    > Czy jest jeszcze sens korzystania z nich?

    Gwarantowane 3.5% od kapitału?
    Jeśli tak, to pewno warto, bo masz w pakiecie jeszcze jakieś to
    "ubezpieczenie".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2014-01-31 16:23:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sqlwiel "nick"@googlepoczta.com ...

    > Gwarantowane 3.5% od kapitału?

    Nie, gwarantowane tyle co na lokacie 3,6% czyli 3,6% - 19% =~2,9%.

    Tyle ze np. getin daje obecnie 4%
    Czyli zeby to miało jakis sens to taka polisolokata powinna byc na jakies
    4,3%. Wtedy moznaby przypuszczać, że ten zysk z ominiecia podatku idzie pol
    do klienta, pol do banku.
    A mam wrażenie, ze polisolokaty na poczatku rzeczywiscie były tak
    konstruowane a obecnie bieze sie najlepsza lokate, dodaje 0,1% a reszta to
    zysk banku/TU.

    > Jeśli tak, to pewno warto, bo masz w pakiecie jeszcze jakieś to
    > "ubezpieczenie".

    Jakie ubepzieczenie? To sie tylko tak nazywa.
    Ubezpieczenie jest na dozycie lub niedozycie :)