  • Data: 2011-04-06 19:04:07
    Temat: Czy jest lepszy od lokaty produkt na oszczedzanie?
    Od: Stiwi <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zakladajac, ze jestem w stanie oszczedzac 3000pln / miesiecznie przez
    okres najblizszych 10 lat, czy jest na rynku produkt, ktory
    gwarantowalby wiekszy zysk niz obecnie dostepne lokaty bankowe?

    Czytalem troche o planach inwestycyjnych np Axa, jednak z tego co mi
    wiadomo, taki plan nie gwarantuje zysku, a nawet trzeba sie liczyc z
    mozliwoscia utraty czesci wplaconego kapitalu. Wliczajac w to wszelkie
    oplaty maniupalcyjne, to chyba nie jest dobra alternatywa dla lokaty.