  • Data: 2004-01-22 22:23:56
    Temat: Czy i w ktorym banku w Lodzi mozna kupic czeki podrozne?
    Od: "bh90210" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Pytanie jak w temacie. Wiem, ze czeki American Express mozna zamowic w
    Wa-wie, czy mozna to rowniez zrobic w jakims banku w Lodzi? Czy mozna to
    samo zrobic z czekami np Master Card? Czy jest w internecie polska strona
    objasniajaca (w prosty sposob), jak nalezy z takich czekow korzystac,
    jak/gdzie nimi mozna placic?

    dzieki za pomoc i przepraszam jesli moje pytanie niektorzy z Was uznaja za
    lamerskie.

    ---