  • 11. Data: 2004-02-22 23:54:20
    Temat: Re: Czy często się zdaża blokada
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > A wiesz moze dlaczego tak sie dzieje tylko z Electronami a nie z kartami
    > wypuklymi? Dla mnie musi byc jakies wytlumaczenie. Albo to ze wiecej osob
    > placi kartami plaskimi albo to ze inaczej przebiega proces autoryzacji dla
    > kart wypuklych.

    A nie tylko z plaskaczami. Mi ostatnio bankomat Euronetu podczas padu wyslal
    do banku (wypukla Visa) dwa zapytania autoryzacyjne na jedna transakcje.
    A co do kart wypuklych - pogoogluj za STIPem.

    pzdr
    KK

  • 12. Data: 2004-02-23 00:00:25
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    b. napisał:

    [...]
    > jak dobrze, ze przenosze srodki do Lukasa, bo wyplata z bankomatu BZWBK
    > po tej histori dzisiaj nastapila od reki blyskawicznie...

    No to teraz (od 15. lutego konkretnie) mając konto w mBanku możesz i z
    bankomatu BZWBK wypłacić kasę bez prowizji...

    K.

  • 13. Data: 2004-02-23 00:52:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl> writes:

    > Nigdy takie problemy nie zdarzaly mi sie przy platnosciach kartami
    > kredytowymi, (jesli oczywiscie nastepowala autoryzacji transakcji). Zawsze
    > bylo OK, natomiast z Electronami zawsze roznie bywa.

    A, w tym sensie, myslalem ze przy wypuklej nie bylo takich blokad.
    Roznica moze byc np. w STIP.

    > Ale przy takich sytuacjach jaka ja mialem i przy takich kwotach powinno
    > zdejmowac sie blokady duzo szybciej.

    Zapewne, ale tak czy owak jest to ryzyko banku.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 14. Data: 2004-02-23 08:21:54
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > Poszedłem do sklepu na zakupy (załadowałem kosz) i idę do bankomatu wypłacić
    > kasę (było to makro gdzie w kasach kart nie przyjmują).
    > Zapodaję kartę, kod ... miesza, miesza i wywala komunikat że komputer
    > twojego banku (cośtam cośtam) proszę spróbować później.
    > Przychodzę za pół godziny... bankomat pomieszał no i pyta ile chcę - na to
    > ja 300zł a on że na rachunku nie ma tyle kasy. (wczoraj miałem jeszcze
    > 460zł. Próbuję jeszcze raz - to samo, no to daję 100zł - wypłacił ?!?!?!
    >
    > Wracam do domu, loguję się do mBanku a tam - saldo 460zł - dostępne środki

    Wyglada mi na to, ze tego dnia juz wyplacales z bankomatu i twoja proba wyplaty
    w makro spowodowalaby przekroczenie dziennego limitu wyplat. W takiej sytuacji,
    nawet jesli masz kase na rachunku, dostaniesz odmowe wyplaty. Sprawdz, czy tak
    nie bylo.
    A blokady na rachunku z transakcji kartowych moze sobie sprawdzic w serwisie
    internetowym mBanku. Blokada z bankomatu "wisi" cos ok 7 dni az sie sama
    rozwiaze lub zostanie zuzyta na rozliczneie transakcji.

    pzdr

  • 15. Data: 2004-02-23 09:25:06
    Od: "b." <f...@f...onet.pl>

    Użytkownik Krystek napisał:
    > b. napisał:
    >
    > [...]
    >

    > No to teraz (od 15. lutego konkretnie) mając konto w mBanku możesz i z
    > bankomatu BZWBK wypłacić kasę bez prowizji...

    wiem... i co z tego? co do calej sytuacji to akurat bylem blizej
    euronetu a po nieudanym wybraniu musialem sie pofatygowac do bzwbk i
    ruszyc inne pieniadze bo byla mi potrzebna gotowka

    b.

  • 16. Data: 2004-02-23 12:27:04
    Od: "b." <f...@f...onet.pl>

    wlasnie ZABRALI mi niewyjęte pieniądze z bankomatu... złożylem
    reklamację i muszę cierpliwie czekać nawet 90dni na rozpatrzenie...

    czy można to nazwać złodziejstwem?

    b.

  • 17. Data: 2004-02-23 19:58:43
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    b. <f...@f...onet.pl> wrote:
    > wlasnie ZABRALI mi niewyjęte pieniądze z bankomatu... złożylem
    > reklamację i muszę cierpliwie czekać nawet 90dni na rozpatrzenie...
    >
    > czy można to nazwać złodziejstwem?

    Raczej impotencją. Okraść Cię nikt raczej nie chce.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 18. Data: 2004-02-23 21:27:44
    Od: "b." <f...@f...onet.pl>

    Użytkownik Piotr Grzegorz Skowroński napisał:

    > Raczej impotencją. Okraść Cię nikt raczej nie chce.

    pewnie i chce ale po prostu nie może ;-)

    b.