  • 1. Data: 2006-03-22 11:50:39
    Temat: Czy Multi daje debet do RORu?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Na podstronie "szczegóły rachunku" można przeczytać, że dopuszczalne
    saldo debetowe jest oprocentowane w wysokości 20%. Ale nie widzę w ich
    serwisie oferty tego debetu. Jest tylko do rachunku Business Class.
    To jak to jest - mają czy nie? Kiedyś mi się wydaje, że mieli, bo jak
    chciałem uruchomić dla Business Class, to pani się pytała o który
    rachunek mi chodzi - ROR czy BC.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 2. Data: 2006-03-22 13:51:44
    Temat: Re: Czy Multi daje debet do RORu?
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Samotnik napisał(a):
> [...]
    > To jak to jest - mają czy nie? Kiedyś mi się wydaje, że mieli, bo jak
    > chciałem uruchomić dla Business Class, to pani się pytała o który
    Kiedyś mieli, ale po wejściu ustawy antylichwiarskiej wycofali się z
    debetu i jest tylko kredyt odnawialny

    Przemek

  • 3. Data: 2006-03-22 16:44:08
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Przemek wrote:

    > Kiedyś mieli, ale po wejściu ustawy antylichwiarskiej wycofali się z
    > debetu i jest tylko kredyt odnawialny

    Ale to chyba dotyczy nowych klientów? Ja dalej widzę dostępne środki większe
    od salda.

  • 4. Data: 2006-03-25 09:36:48
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Bogdan B. napisał(a):

    > Ale to chyba dotyczy nowych klientów? Ja dalej widzę dostępne środki większe
    > od salda.

    A to nie wiem, ale pewnie będą to sukcesywnie wycofywać. Cytat:
    "Dodatkowo wycofujemy możliwość korzystania z Dopuszczalnego Salda
    Debetowego. Odpowiednie zmiany zostały wprowadzone w regulaminach
    prowadzenia rachunków otwieranych po 20 lutego 2006."

    Przemek

  • 5. Data: 2006-03-25 12:41:05
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Przemek wrote:

> [...]
    > Debetowego. Odpowiednie zmiany zostały wprowadzone w regulaminach
    > prowadzenia rachunków otwieranych po 20 lutego 2006."

    A z skąd ten cytat? Chyba nie z PRnews? Coś jeszcze ciekawego tam pisze?

  • 6. Data: 2006-03-25 13:22:24
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Bogdan B. napisał(a):

    > A z skąd ten cytat? Chyba nie z PRnews? Coś jeszcze ciekawego tam pisze?

    To ze strony MultiBanku. Jak obniżali oprocentowanie spowodowane
    wejściem w życie ustawy antylichwiarskiej informowali również o
    wycofaniu debetu. Ale czy nie korzystniej Ci wziąć kredyt odnawialny, że
    się tak trzymasz tego debetu? :)

    Przemek

  • 7. Data: 2006-03-25 14:20:13
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Przemek wrote:

> [...]
    > wejściem w życie ustawy antylichwiarskiej informowali również o
    > wycofaniu debetu. Ale czy nie korzystniej Ci wziąć kredyt odnawialny,

    Ja ten debet mam po to, żebym nie musiał liczyć kiedy schodzą jakie
    płatności.
    Jestem gotów zapłacić odsetki od paru złotych debetu. Ale nie 40 zł rocznie
    za kredyt.

  • 8. Data: 2006-03-25 14:26:45
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <b...@w...pl> napisal(a):

    > Ja ten debet mam po to, żebym nie musiał liczyć kiedy schodzą jakie
    > płatności.
    > Jestem gotów zapłacić odsetki od paru złotych debetu. Ale nie 40 zł rocznie
    > za kredyt.

    E tam, Multi teraz ma w nosie takie zarobki, wolą podnieść opłatę za
    prowadzenie rachunku. Wolą ściągnąć więcej oferując mniej

  • 9. Data: 2006-03-25 14:30:07
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Bogdan B. napisał(a):

    > Ja ten debet mam po to, żebym nie musiał liczyć kiedy schodzą jakie
    > płatności.
    > Jestem gotów zapłacić odsetki od paru złotych debetu. Ale nie 40 zł rocznie
    > za kredyt.

    Mhm zgadzam się z Toba, ale oprocentowanie kredytu jest dużo niższe więc
    może wyjdzie na to samo :)

    Przemek

  • 10. Data: 2006-03-25 14:57:19
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Przemek wrote:

    > Mhm zgadzam się z Toba, ale oprocentowanie kredytu jest dużo niższe
    > więc może wyjdzie na to samo :)

    Ale ja mam debety np. na 1,16 zł przez trzy dni - z pewnością nie wyjdzie to
    samo ;-)