  • 11. Data: 2003-05-28 20:33:25
    Temat: Re: Czeste wyplaty w Niemczech
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    www.tramping.slask.prv.pl wrote:

    > Brzmi nieźle ALE :
    > - opłata za każde zasilenie karty 5 zł !! - odpada kategorycznie

    A co ty chcesz gotówkę wpłacać? Bo ta opłata dotyczy wpłat gotówkowych, a
    nie przelewów.

    > Poza tym karta z imieniem i nazwiskiem kosztuje 15zł a nie 9.
    > I tu mam pytanie - jak wyglądają transakcje bezgotówkowe kartą bez
    > imienia i nazwiska????

    Z tyłu jest informacja in english, że karta jest ważna również bez imienia i
    nazwiska.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-05-28 20:40:40
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Wed, 28 May 2003 22:29:39 +0200, www.tramping.slask.prv.pl
    <k...@p...onet.pl> napisał:

    > Brzmi nieźle ALE :
    > - opłata za każde zasilenie karty 5 zł !! - odpada kategorycznie

    Tylko i wylacznie za wplate gotowkowa.

    > Poza tym karta z imieniem i nazwiskiem kosztuje 15zł a nie 9.

    Dla kolekcjonerow... Ile ja sie naszukalem, zeby taki oddzial w Warszawie
    znalezc, ktory przyjmie zamowienie ;-(

    > I tu mam pytanie - jak wyglądają transakcje bezgotówkowe kartą bez
    > imienia i nazwiska????

    W zasadzie normalnie.

    M.

  • 12. Data: 2003-05-28 20:40:40
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

    Osobnik podający się za Glenn<g...@g...pl> nagryzmolił(a) w

    > A co ty chcesz gotówkę wpłacać? Bo ta opłata dotyczy wpłat
    > gotówkowych, a nie przelewów.

    > Z tyłu jest informacja in english, że karta jest ważna również bez
    > imienia i nazwiska.

    Acha, czyli OK.
    Nigdy nie miałem do czynienia z kartami przedpłaconymi. To funkcjonuje
    tak jak KK w sensie że karta ma swój własny rachunek?
    I różni sie to od karty do konta tym że nie można robić przelewów? (z
    grubsza)??
    A może jednak lepiej założyć konto z lwem w taryfie 0 i do tego
    Maestro???

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 14. Data: 2003-05-28 20:44:15
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

    Osobnik podający się za Glenn<g...@g...pl> nagryzmolił(a) w

    > Z tyłu jest informacja in english, że karta jest ważna również bez
    > imienia i nazwiska.

    Czy w takim razie ZAWSZE trzeba podawać pin przy transakcjach
    bezgotówkowych?? Bo jak inaczej sprawdzić posiadacz posługuje się nią z
    woli właściciela/lub nim jest ??

  • 15. Data: 2003-05-28 20:51:00
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    www.tramping.slask.prv.pl wrote:

    > Acha, czyli OK.
    > Nigdy nie miałem do czynienia z kartami przedpłaconymi. To funkcjonuje
    > tak jak KK w sensie że karta ma swój własny rachunek?

    Tak.

    > I różni sie to od karty do konta tym że nie można robić przelewów? (z
    > grubsza)??

    Tak.

    > A może jednak lepiej założyć konto z lwem w taryfie 0 i do tego
    > Maestro???

    Nie ma już taryfy 0 - wycofali się. Chyba do 31.03 można było jeszcze
    zakładać.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2003-05-28 20:53:33
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    www.tramping.slask.prv.pl wrote:

    > Czy w takim razie ZAWSZE trzeba podawać pin przy transakcjach
    > bezgotówkowych?? Bo jak inaczej sprawdzić posiadacz posługuje się nią
    > z woli właściciela/lub nim jest ??

    Pewnie tak. Nie wiem na pewno, bo mam kartę z konkursu PANI - a ona jest
    imienna.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2003-05-29 07:24:59
    Od: "Pit" <p...@...pl>

    > Tak.

    No popatrz, a tego mi kobieta nie powiedziała w ING, a też się zastanawiałem
    nad taką kartą dla kogoś (mam konto tam).

    > Nie ma już taryfy 0 - wycofali się. Chyba do 31.03 można było jeszcze
    > zakładać.

    No właśnie, a KONTO Z LWEM Standard Taryfa 1 i Taryfa 2 kosztuje tyle samo,
    dziwne to, przeglądałem właśnie cennik...

    --
    Pozdrawiam!
    Piotrek <> p...@...pl

  • 18. Data: 2003-05-30 16:50:58
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 28 May 2003 22:44:15 +0200, "www.tramping.slask.prv.pl"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy w takim razie ZAWSZE trzeba podawać pin przy transakcjach
    >bezgotówkowych?? Bo jak inaczej sprawdzić posiadacz posługuje się nią z
    >woli właściciela/lub nim jest ??

    Nie. Jest tez pasek na podpis.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653