  • 11. Data: 2010-10-13 08:46:16
    Temat: Re: Co zrobić z banknotem w dwóch kawałkach?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-13 10:16, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Mozna do mBanku wyslac? ;)

    Albo w mKiosku sprawę załatwić? :)

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-10-13 08:49:46
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 13 Paź, 10:46, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Albo w mKiosku sprawę załatwić? :)

    Ale wiecie przecież, że mBank sam nie wie jak się ustosunkować do
    mKiosków, bo jeśli chcesz podpisać umowę o kredyt to jest tam nagle
    pracownik banku i ma wszelkie pełnomocnictwa banku, natomiast jak
    chcesz złożyć reklamację, zrezygnować z usług, wpłacić pieniądze to
    natychmiast to już nie jest pracownik banku tylko jakieś spółki
    zależnej banku i nic nie może, nawet pisma przyjąć i podstemplować że
    wpłynęło.

  • 13. Data: 2010-10-13 09:01:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-13 10:49, Tomek z Wawy pisze:

> [...]
    > natychmiast to już nie jest pracownik banku tylko jakieś spółki
    > zależnej banku i nic nie może, nawet pisma przyjąć i podstemplować że

    Sprzeczność może być tylko pozorna - to faktycznie może być
    zewnętrzna firma, mająca upoważnienie tylko do zawierania umów, a nie do
    innych działań.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2010-10-13 14:52:38
    Od: r...@p...onet.pl

    Padło na BZWBK. Żadnych problemów. Sprawa załatwiona.
    Jeszcze raz dziękuję za informację, bo google pod win'98 nie chodzą już.
    Rozalka