  • 1. Data: 2002-06-19 11:22:23
    Temat: Co sądzicie?
    Od: "coolnet" <g...@p...com>

    Co sądzicie o firmach udzielających kredytów długoterminowych takich jak:
    Meridian Invest, TeFI i in. .Proponują one kredyty na 20 lat z
    oprocentowaniem 2,9 -3,9%. Nie jest to system argentyński. Dla mnie są one
    b.podejrzane. Co o tym sądzicie , może ktoś miał jakieś doświadczenie.
    Proszę z nami podzielić swoją wiedzą.

    Tadeusz

  • 2. Data: 2002-06-19 11:53:14
    Temat: Re: Co sądzicie?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > oprocentowaniem 2,9 -3,9%. Nie jest to system argentyński. Dla mnie są
    one
    > b.podejrzane. Co o tym sądzicie , może ktoś miał jakieś doświadczenie.
    > Proszę z nami podzielić swoją wiedzą.

    Jak wierzysz w cuda...
    I nie jest t6o system argentynski - bo??? Bo tak Ci powiedzieli?? Mogli go
    nazwac chilijski ;)