  • 11. Data: 2003-01-26 09:51:11
    Temat: Re: Co jak najlepszego narobilem!!!
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b10a7i$lnq$1@news.onet.pl>, Marcin wrote:

    > Użytkownik "Maciej" <m...@N...poczta.fm> napisał w
    > wiadomości news:slrnb377rj.76o.maciej.domagalski@alpha.home.ost
    row.pl...
    > zadzwonila

    > A co tym myslisz ze odsetki obliczaja godzinowo :-)))))

    A co a nie .... kazda sekunda jest droga - to tak jak w zyciu! :-)))

  • 12. Data: 2003-01-26 11:26:17
    Od: "seba" <s...@w...wroc.pl>

    > oczywiscie ze musiales to oddac. To bylo swiadczenie nienalezne. art. 405
    i 410
    > k.c.
    > Zapytali Cie o zgode z czystej uprzejmosci bo i tak musiales sie zgodzic.

    W sumie moglbym sie bronic tym, ze to bylo 100 x 100 zl i wyslac 100 rzeczy
    za ktore placil klient. Baaaaardzo prosto moglem to zrobic bo to by bylo 100
    x 10 cyferek kodu. I co wtedy?

    "Kto daje i odbiera ten sie w piekle poniewiera"

  • 13. Data: 2003-01-27 13:33:02
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "seba" <s...@w...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rzeczy
    > za ktore placil klient. Baaaaardzo prosto moglem to zrobic bo to by bylo

    W sumie ciekawe ale:

    Oddawalbys jakby w ciagu 10 dni zdazyli doprowadzic zamawiajacego
    do rezygnacji z uslugi lub swiadczenia dokonywanego korespondencyjnie.

    P/

  • 14. Data: 2003-01-28 10:39:45
    Od: mira-s <m...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Jan 2003 12:26:17 +0100, "seba" <s...@w...wroc.pl> wrote:

> [...]
    >x 10 cyferek kodu. I co wtedy?
    >
    >"Kto daje i odbiera ten sie w piekle poniewiera"

    mialbys debet do splacenia, to nie byla Twoja kasa

    Pozdrowionka
    mira-s

  • 15. Data: 2003-01-28 10:41:27
    Od: mira-s <m...@p...onet.pl>

    jesli to byl ewidentny blad to Twoje zdanie nie ma nic do rzeczy
    bledy sie zdazaja a bank ma prawo zrobic korekte ksiegowania
    jak PKO BP wprowadzalo Zorbe to mi przyslali wyciag z saldem 190 tys,
    z groszami, na szczescie na PLUS bo bym chyba ducha oddal
    mojej kasy bylo moze 1 tys. :))
    i co - i nic - to nie byla moja kasa
    zrobili korekte, do odsetek tez, nie musza Cie o nic pytac

    Pozdrowionka
    mira-s