    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Citi - tak powinno byc w kazdym banku ?
    Date: Tue, 29 May 2007 20:06:32 +0200

    Jakis czas temu zalozylem sobie w Citi konto direct. Wplacam tam 1001 zl
    miesiecznie, zeby za to konto placic niewiele.

    Wczoraj (a moze dzien wczesniej) zadzwonili do mnie oferujac kredyt
    gotowkowy oprocentowany na 9,9%, bez prowizji za przyznanie (calkiem
    fajna opcja).

    KK mi dali bez zaswiadczen, pozniej bez zaswiedczen podwyzszli mi limit.
    O jakosci ich KK wiedza chyba wszyscy (pomijajac przelicznik walutowy).

    Wszystko da sie bez zadnego problemu zalatwic przez telefon. Raz
    konsultant nawet zadzwonil do mnie ponownie (!) z tlumaczeniem ze w
    poprzedniej rozmowie zle mnie poinformowal odnosnie czegos tam.

    Po roznych dziwnych doswiadczeniach z macBankiem oraz Multi (min.
    podnoszenie limitu na KK zajelo im ponad miesiac, pomimo przedstawienia
    tony papierow, kredytu odnawialnego mi nie dali bo nie) jestem dosyc
    pozytywnie zaskoczony tym co oferuje Citi. Chociaz musze przyznac, ze
    Multi tez ostatnio spisuje sie niezle (dwie zlozone reklamacje
    rozpatrzyli w kilka dni, jedna chyba nawet w 2 dni), tym niemniej mam
    odczucie ze nie dba o mnie tak jak i Citi, pomimo iz konto posiadam tam
    kilka lat, a comiesieczne wplywy na nie sa spore (chociaz jak mi
    wyjasnila jedna pani, oni nie uznaja tego co sam wplacam we wplatomacie).

    --
    pozdrawiam
    Mithos