  • 1. Data: 2006-11-01 20:37:08
    Temat: Cena pieniadza
    Od: "KubaS" <s...@g...com>

    Ptrzebuje paru argumentów które pomogly by mi okreslic kierunek w
    którym bedzie podazac cena pieniadza.

    Dlaczego waszym zdaniem rentownosc obligacji badz oprocentowanie
    kredytów moze rosnac lub spadac?

  • 2. Data: 2006-11-04 12:56:06
    Temat: Re: Cena pieniadza
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik KubaS napisal dnia 2006-11-01 21:37:
    > Ptrzebuje paru argumentów które pomogly by mi okreslic kierunek w
    > którym bedzie podazac cena pieniadza.
    >
    > Dlaczego waszym zdaniem rentownosc obligacji badz oprocentowanie
    > kredytów moze rosnac lub spadac?

    Księgarnie i biblioteki zamknęli?

    --
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński marcin.kto?k...@g...art.pl

    "Mądry człowiek jest w stanie przewidzieć to, czego nie można jeszcze zobaczyć.
    Głupiec jest ślepy nawet wówczas, gdy dowody zostały odkryte przed jego oczyma."