eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITI- A CZEMU NIE- niezły bank jak ktoś ma w nim coś oprócz długów › CITI- A CZEMU NIE- niezły bank jak ktoś ma w nim coś oprócz długów
    From: "miecz" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: CITI- A CZEMU NIE- niezły bank jak ktoś ma w nim coś oprócz długów
    Date: Fri, 6 Dec 2002 02:20:39 +0100

    Prawdę mówiąc to po raz pierwszy spotkało mnie dzisiaj coś takiego w życiu!
    Citibank zadzwonił do mnie i powiedział że lokatę, którą mam do tej pory
    mogę zamienić na lokatę promocyjną o wyższym oprocentowaniu! Wierzycie w to?
    Po raz pierwszy bank zadzwonił do mnie i powiedział mi o czymś co może mi
    się opłacać! Sprawdziłem jak mogłem. Wygląda że na to, że jednak mówili
    prawdę.
    Zamiast jakichśtam 4% z groszami, które miałem do tej pory, mogę dostać 6%,
    czyli prawie tyle co w mBanku.

    Zrobili to pewnie dlatego że przez moje konto w Citi przechodzi cała moja
    kasa z wypłąt,
    która w dwa dni potem leci do mBanku.

    Coś takiego - nagle zaczęło im zależeć na tym żebym trzymał u nich
    pieniądze...

    I co wy na to citi-narzekacze?

    W citibąku mam:
    konto citi-one i lokatę na odpowiednią kwotę - wtedy konto jest za friko
    (odpowiednie średnie saldo na koncie)
    i wszystkie przelewy i dostęp do internetu też i nawet papierowe
    potwierdzenia przelewów do domu przysyłają
    za darmo!

    nie mam ich kredy-karty bo za droga - tylko co pół roku odbieram od nich
    telefony z propozycjami (przyznam że dość prymitywnymi) zakupienia tej karty
    i muszę raz na pół roku odmawiać. Ale to nie jest trudne.