  • 61. Data: 2002-10-15 08:08:10
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 15, 2002 at 09:56:27AM +0200, Dave wrote:

    > widac nie jezdzisz tramwajami i nie kupujesz biletow. Z automatow
    > parkingowych widac tez nie korzystasz.

    Ja nie jezdze tramwajami. A do parkowania mam dwie 1zl w samochodzie
    (ktore czasem wydaje). Ale to jeszcze nie powod nosic 50zl bo ich tez
    nie upchne do parkometru.

    > ..
    >
    > ake oplata za polaczenie autoryzacyjne nie.

    No i? Niby jak firma wynajmowala posa to o tym nie wiedziala i teraz
    doznala oswiecenia. Biedactwa. Moze jakas dzialalnosc spoleczna na
    rzecz sklepow z posami zorganizujemy, bo mniej zarobia na klientach.

    --

    --w

  • 62. Data: 2002-10-15 08:08:48
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:aoenlt$f5i$1@news.onet.pl...
    > karte.
    >
    > Ja place SMSem...

    nie przewidujesz padu sieci ? :-)

    > 1 zl mam na wozek w supermarkecie..

    sa takie gdzie trzeba miec 2zl.

    D.

  • 63. Data: 2002-10-15 08:12:56
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 15, 2002 at 10:08:48AM +0200, Dave wrote:

    > nie przewidujesz padu sieci ? :-)

    Wlasnie czytam 'czerwony sztorm', poniewaz robie to troche za szybko
    to jak przerywam czytanie to tez mam wrazenie ze Rosjanie wchodza do
    Hanoveru.

    Spij dluzej, jedz lzejsze posilki, plac tylko gotowka to Ci przejdzie.

    > sa takie gdzie trzeba miec 2zl.

    No to Michal bedzie wymagal resetu bo sie zawiesi ;-)

    --

    --w

  • 64. Data: 2002-10-15 08:15:02
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie przewidujesz padu sieci ? :-)

    > sa takie gdzie trzeba miec 2zl.

    Uzywam zamiennika monety :-)

    Karol

  • 65. Data: 2002-10-15 08:26:37
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    Optimusa.

    > optimus aklajerem? Interesujace ...

    zdziwiony ? Widac malo wiesz.

    > No, zaraz mi sie dostanie ze jestem blokersem.
    >
    > Zakladasz ze ja wogole nie wiem jak wygladaja pieniadze, boje sie ze
    > dostane 100zl z kaczorem donaldem etc?

    a wiesz jak wygladaja ? :-)

    D.

  • 66. Data: 2002-10-15 08:32:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > widac nie jezdzisz tramwajami i nie kupujesz biletow. Z automatow
    > parkingowych widac tez nie korzystasz.

    Jak pisalem - do tego mam miesieczny, a zaparkowanie place SMSem. Jak
    widzisz - mozna....

    Pamietaj jednak 0- nie jes tak, ze _nigdy_ nie mam kasy przy sobie -
    zazwyczaj cos mam - ale place tam gdzie sie da karta... Jesli mam gotowke i
    karte - place karta.

  • 67. Data: 2002-10-15 08:34:33
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    > No to Michal bedzie wymagal resetu bo sie zawiesi ;-)

    hehehe - pisalem - kupuje w HICie na Kabatach kolo mnie. Jak robie zakupy
    gdzie indziej - mowi sie trudno - moge potaszczyc koszyczek :)

  • 68. Data: 2002-10-15 08:37:52
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 15, 2002 at 10:26:37AM +0200, Dave wrote:

    > zdziwiony ? Widac malo wiesz.

    No to juz pelny rotfl ;-)

    A masz telefon do ich centrum? Bo ze wiesz kto to jest aklajer sie
    nawet nie pytam.

    > a wiesz jak wygladaja ? :-)

    Kaczory Donaldy? Wiem. A 100zl? No, wiesz, nie wiem.

    --

    --w

  • 69. Data: 2002-10-15 08:50:48
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    > No to juz pelny rotfl ;-)
    >
    > A masz telefon do ich centrum? Bo ze wiesz kto to jest aklajer sie
    > nawet nie pytam.

    http://www.optimus-ic.com.pl

    D.

  • 70. Data: 2002-10-15 08:54:52
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]

    > http://www.optimus-ic.com.pl
    >
    > D.
    Hmm, mam wrazenie że tu akłajerem jest CKC PEKAO a oni są tyllko
    pośrednikiem
    KJ