eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBlad banku? KTOS WYSYLA PRZELEW Z NASZEGO KONTABlad banku? KTOS WYSYLA PRZELEW Z NASZEGO KONTA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Robert <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Blad banku? KTOS WYSYLA PRZELEW Z NASZEGO KONTA
    Date: Tue, 24 Aug 2004 13:24:16 +0200
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <4...@w...pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.149.86.63
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1093346573 12900 195.149.86.63 (24 Aug 2004 11:22:53
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Aug 2004 11:22:53 +0000 (UTC)
    X-Mailer: Mozilla 4.5 [en] (WinNT; I)
    X-Accept-Language: pl,en
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:312893
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Uzywamy od niedawna konta firmowego z dostepem elektronicznym
    w szeroko reklamowanym banku, do operacji upowaznione sa dwie osoby,
    a wykonujemy je wylacznie przez internet, jedyna wizyta w banku
    miala miejsce przy zakladaniu konta.

    Przegladajac dzis historie konta zauwazylismy, ze w ostatnich dniach
    dokonano wplaty na moje nazwisko oraz przelewu (jakas korekta do ZUS)
    i za obie operacje pobrano prowizje po 3zl, w tym czasie
    nie logowalismy sie do banku (jedyny kanal internetowy jakiego uzywamy
    mielismy wtedy zablokowany przez nasza pomylke) ani nie bylismy
    oczywiscie w oddziale banku.

    Operator telefoniczny potwierdzil, ze takie operacje zostaly wykonane
    w oddziale i dlatego pobrano prowizje po 3zl.
    W tym czasie na pewno nie bylem w banku, nie zginely mi tez zadne
    dokumenty ktorymi moznaby sie wylegitymowac.

    Jedyny scenariusz jaki przychodzi nam do glowy to:
    inny klient przyszedl do banku, wplacil gotowke na konto i zlecil
    przelew, a bank ZLE ZIDENTYFIKOWAL KLIENTA i operacje wykonal
    na naszym koncie.
    Jedna sprawa, ze poszkodowany jest klient zlecajacy przelew co powinno
    sie wyjasnic, ale jak mozna zaakceptowac fakt, ze KTOS POSTRONNY
    prawdopodobnie przez pomylke ZLECA PRZELEWY Z NASZEGO KONTA???
    W ten sposob mozna wyprowadzic z konta wszystkie pieniadze.

    Wybieramy sie dzis do banku wyjasnic ta sprawe, myslalem o wymaganiu
    okazania dowodow mojej obecnosci w postaci moich podpisow i zapisu
    z kamer, ale operacja mogla byc dokonana w innym miescie i nic mi nie
    pokaza.

    JAk odkrecic te operacje i czego zadac od banku?

    pozdrawiam
    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1