  • 1. Data: 2003-05-25 19:09:14
    Temat: Będzie mozna płacić kartami w McDonald's
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    Rozpoczął się pilotaż wprowadzania kart do McDonald's w Wielkiej Brytanii.
    Na razie terminale pojawią się w ponad 100 restauracjach w Szkocji, by
    docelowo znaleźć się we wszystkich restauracji na Wyspach Brytyjskich.
    Akceptowane mają być zarówno karty z paskiem magnetycznym, jak i karty
    chipowe, w tym elektroniczne portmonetki.

    Czy waszym zdaniem przyjmie się ten sposób płatności w Mcdonaldzie? Jak na
    to zareagują klienci i czy nie spowoduje to kolejek w fast food'ach?
    Zapłata zwyczajną karta płatnicza trwa jednak znacząco dłużej niż zapłata
    gotówką.
    A może znacie kraje gdzie McDonald's już wprowadził płatność kartami? Czy są
    już takie realizacje na większą skalę?

    Pełna informacja o kartach w McDonald's:
    http://www.kartyonline.net/news_24.html

    Zachęcam do lektury i dyskusji.
    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2003-05-25 19:17:22
    Temat: Re: Będzie mozna płacić kartami w McDonald's
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Karol Żwiruk wrote:
> [...]
    > Jak na to zareagują klienci i czy nie spowoduje to kolejek w fast
    > food'ach? Zapłata zwyczajną karta płatnicza trwa jednak znacząco

    W KFC można płacić kartami - kolejki się nie zwiększyły, a że to konkurencja
    McDonalda, to płacenie kartami za BigMaca się pewnie szybko rozpowszechni.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-05-25 19:17:28
    Od: "sklep.pko.pl" <b...@u...viacomp.com.pl>

    Dla mnie osobiście dużo bardziej istotne jest pytanie kiedy wreszcie
    biedronka koło mnie wprowadzi płatności kartami

    :-)

  • 4. Data: 2003-05-25 19:38:27
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > W KFC można płacić kartami - kolejki się nie zwiększyły, a że to
    konkurencja
    > McDonalda, to płacenie kartami za BigMaca się pewnie szybko rozpowszechni.

    W ktorym KFC mozna placic karta? Jakos nigdy nie zauwazylem.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 5. Data: 2003-05-25 19:39:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Kazimierz wrote:

    > W ktorym KFC mozna placic karta? Jakos nigdy nie zauwazylem.

    We Wrocławiu - Polcard ich obsługuje.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-05-25 19:45:57
    Od: "sklep.pko.pl" <b...@u...viacomp.com.pl>

    > W ktorym KFC mozna placic karta? Jakos nigdy nie zauwazylem.

    w Krakowie na Kalwaryjskiej przykładowo

  • 7. Data: 2003-05-25 20:26:51
    Od: "Stachu" <s...@w...wytnij.to.pl>

    > W ktorym KFC mozna placic karta? Jakos nigdy nie zauwazylem.

    np. w Katowicach albo w Częstochowie.
    Bez problemu zapłaciłem 1,99 VE za "Smakera". Obsługuje ich PolCard.

    --
    Pzdr, Stacho

  • 8. Data: 2003-05-25 21:01:33
    Od: "Jamesi" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > gotówką.
    > A może znacie kraje gdzie McDonald's już wprowadził płatność kartami? Czy

    hmm - rok temu byłem turystycznie w Francji (Nicea) i mozna było placic
    karta w McDonalds (EC/MC)

  • 9. Data: 2003-05-25 21:08:58
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "sklep.pko.pl" <b...@u...viacomp.com.pl> napisał w wiadomości
    > Dla mnie osobiście dużo bardziej istotne jest pytanie kiedy wreszcie
    > biedronka koło mnie wprowadzi płatności kartami

    Na akceptowanie kart przez dyskonty nie liczylbym szybko :-/

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2003-05-26 07:09:21
    Od: "Damian" <...@j...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości

    > W ktorym KFC mozna placic karta? Jakos nigdy nie zauwazylem.
    >
    > --
    >
    > Kazimierz
    > b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )
    > GG 1213856

    w wawie prawie wszedzie, na pewno poza Galeria Mokotow (przynajmniej na
    parterze)
    btw...zreszta to jedyna droga aby zaplacic tyle ile trzeba a nie tracac
    grosika...
    a wiadomo grosik do grosika i....