  • 1. Data: 2002-12-03 11:18:53
    Temat: Banki spoldzielcze w internecie-CUI
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Czy system transakcyjny nie przypomina Wam systemu jednego z bankow, w
    którym niektorzy z Was maja konta?
    http://www.cui.pl/demonstr/index.html

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 2. Data: 2002-12-03 22:23:40
    Temat: Re: Banki spoldzielcze w internecie-CUI
    Od: g...@p...gazeta.pl

    Lukas wiecznie żywy ;-))))))) ?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2002-12-03 22:32:05
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:6aec.00000bb8.3ded2eea@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Lukas wiecznie żywy ;-))))))) ?

    Jeśli tak, to sądząc z zachowania interfejsu Lukasa w ostatnich dniach, mamy
    do czynienia ze swego rodzaju reinkarnacją ;)))

    (A ja - słowo daję - nie poznałem w nim Lukasa)

    --
    Robert

  • 4. Data: 2002-12-03 22:38:17
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > (A ja - słowo daję - nie poznałem w nim Lukasa)

    Tak dla porównania ;-)

    http://www.cui.pl/demonstr/index.html

    https://e-bank.lukas.com.pl/

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2002-12-04 07:01:41
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:6aec.00000bc3.3ded3258@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Tak dla porównania ;-)
    >
    > http://www.cui.pl/demonstr/index.html
    >
    > https://e-bank.lukas.com.pl/

    No tak, teraz widzę: za płytko wtedy wszedłem (aby dostrzec pokrewieństwo).

    --
    Robert

  • 6. Data: 2002-12-04 07:48:49
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "bwwald"
    > Czy system transakcyjny nie przypomina Wam systemu jednego z bankow, w
    > którym niektorzy z Was maja konta?
    > http://www.cui.pl/demonstr/index.html

    mysle, ze chodzi ci o citi-online - masz tylko jedno haslo na poczatku i to
    koniec zabezpieczen.
    Nigdy nie odwazylem sie go aktywowac wiec na tym skoncze porownania

    W systemie CUI brak mi zlecen cyklicznych i przelewow z przyszla data
    natomiast zauwazylem tu ciekawostke nieznaną z innych banków - przygotowanie
    przelewów off-line i ponowne łączenie sie z internetem w celu ich wysłania.
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-12-04 08:06:10
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > mysle, ze chodzi ci o citi-online - masz tylko jedno haslo na poczatku i
    > koniec zabezpieczen.

    Nie o to mi chodziło :-). Zabezpieczenia to oni (CUI) mają jednak lepsze:
    http://www.cui.pl/3_1.htm

    Najbardziej z tego podoba mi sie stwierdzenie:
    "Autoryzacja klienta prowadzona jest przez połączenie hasła (tego co klient
    wie) i tokena (tego co klient ma)."

    Pozdrawiam,
    Waldek

    PS. The Winner is Glenn :-)

  • 8. Data: 2002-12-04 09:53:44
    Od: "Krzysztof" <k...@N...gazeta.pl>

    O ile sobie przypominam, to Rzeszów robił system internetowy dla tego banku.
    Oto i przyczyna podobieństwa.

  • 9. Data: 2002-12-04 12:02:18
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > PS. The Winner is Glenn :-)

    A jakaś nagroda dla winnera (a raczej dla winnerki ;-))))) ?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2002-12-05 06:55:04
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    Użytkownik "bwwald" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Najbardziej z tego podoba mi sie stwierdzenie:
    > "Autoryzacja klienta prowadzona jest przez połączenie hasła (tego co
    klient
    > wie) i tokena (tego co klient ma)."

    Oristo i lopatologicznie :)