  • 1. Data: 2004-02-14 11:21:18
    Temat: Bank w niemczech - zalozenie
    Od: poco <p...@n...pl>

    Cchialem zalozyc konto w niemczech, i nie wiem ze db.com czy sparkasse,
    zalezy jeszcze mi na malych oplatach i dostepie przez net..
    Wiec tak wybieram sie do Niemiec i chcialbym wiedziec czy potrzebuja jakis
    adres stalego zameldowania, czy adres do korespondenjci moze byc w Polsce?

    Przeciez to w sumie powinno byc im wszystko jedno, bo to ja chce u nich
    trzymac pieniadze.

  • 2. Data: 2004-02-14 11:59:55
    Temat: Re: Bank w niemczech - zalozenie
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "poco" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > adres stalego zameldowania, czy adres do korespondenjci moze byc w Polsce?

    ostatnio to przerabiałem - wybrałem DB - niestety trzeba było sie umówić z
    opiekunem klienta na daną godzine - po przybycie na spotkanie cała procedura
    zajęła 20 min - nie trzeba mieć adresu w Niemczech - karty, Tan itd.
    przyszło w ciągu tygodnia.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-02-14 12:05:36
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "poco" <p...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > adres stalego zameldowania, czy adres do korespondenjci moze byc w Polsce?

    zakladalem konto w db24 ok poltora roku temu.
    mialem ze soba paszport z wiza i tzw. "meldunbgestatigung", czyli papier z
    ichniego urzedu miasta poswiadczajacy zameldowanie.
    pani nie chciala w ogole ogladac ani wizy ani tego papierka.
    potwierdzila tylko imie i nazwisko i chyba date ur. z paszportem (chyba
    zrobila tez kopie strony ze zdjeciem) a nawet adres (w paszporcie nie ma)
    podyktowalem po prostu z pamieci.
    do tego chcialem wyrobic maestro dla siebie i narzeczonej do tego samego
    konta. od niej nawet nie chciala ZADNEGO dokumentu.
    po prostu ona podala imie i nazwisko do umieszczenia na karcie - i to
    wszystko.
    konto przez internet dziala bezproblemowo - karty rowniez - do tej pory.
    db24 nawet niedawno rozpoczal przesylanie mi ofert na kredyty na mieszkanie
    czy auto albo karty kredytowe do uzyskania przy minimum formalnosci.

    pozdrowienia,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 4. Data: 2004-02-14 12:25:36
    Od: "grzegorz" <w...@u...pl>

    > db24 nawet niedawno rozpoczal przesylanie mi ofert na kredyty na
    mieszkanie
    > czy auto albo karty kredytowe do uzyskania przy minimum formalnosci.
    ale mieszkasz w niemczech ...

  • 5. Data: 2004-02-14 15:00:36
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    W DB placisz 7,50 EUR co kwartal.

    Strona jest w j, niemieckim i angielskim.

    patek

  • 6. Data: 2004-02-14 16:26:52
    Od: poco <p...@n...pl>

    "patek777" <p...@p...onet.pl> wrote in

    > W DB placisz 7,50 EUR co kwartal.
    >
    > Strona jest w j, niemieckim i angielskim.
    >
    > patek

    a przelewy do inncyh bankow i do DB ile kosztuja?
    wiec jak to jest trzeba sie umawiac na spotkanie, czy mozna jechac do
    odzialu np. do Frankfurt an der Oder i tam sobie w okienku w ciagu 20 min
    otworzyc konto?

  • 7. Data: 2004-02-14 19:04:08
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Przelewy po DE nic nie kosztuja.

    Jest u nich zwyczaj umawiania sie na spotkanie.
    Ja akurat bylem pare dni wiec zjawilem sie nastepnego.
    Moze umów sie przez Internet.

    Andrzej