  • 1. Data: 2004-02-14 10:56:01
    Temat: A juz chciałem pochwalic mBank
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Jakiś czas temu całą moja rodzina zaczęła dostawać od mBanku nowe umowy o
    prowadzeniu kart płatniczych czy jakos tak. W kopercie była również TOIP,
    pomyślałem że dobrze że przy okazji korespondencji przesyłają nową TOIP -
    plus dla nich. W końcu chyba każdy klient dostanię tę nową umoe więc kżdy
    dostanie tez nowe opłaty. Przyznam ze wiedzac o opłatach nie zajrzałem do
    broszurki. Zajrzałem natomiast do swojej którą dostałem 13.02 i szok!!!!
    To jest stara TOIP - opłaty za przelewy 0zł. I teraz pytanie: oni sa tacy
    niekompetentni, ze jeden dział nie wie o tym iż zmienia sie taryfa opłat i
    w nieświadomości wysyła starą, czy po prostu próbują zdezorientować i
    deinformować klientów???
    Jak dla mnie to kucha roku - nie dośc że okłamują klientów to jeszcze nie
    wykorzystali takiej okazji aby każdemu przekazać nową TOIP - i to z
    pokwitowaniem bo przecież jeżeli klient odeśle podpisaną umoe to jest
    potwierdzenie ze otrzymał korespondencję!
    mBanku, jeszcze za mało osób sie od ciebie wyniosło??? Wyganiasz nas?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 2. Data: 2004-02-14 11:22:37
    Temat: Re: A juz chciałem pochwalic mBank
    Od: "Andrzej Stopa" <a...@p...fm>

    > broszurki. Zajrzałem natomiast do swojej którą dostałem 13.02 i szok!!!!
    > To jest stara TOIP - opłaty za przelewy 0zł. I teraz pytanie: oni sa tacy

    I wszystko się zgadza. Wysłali obowiązującą.

    O nowej woleli nie wspominać.

    AS

  • 3. Data: 2004-02-14 12:16:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Andrzej Stopa a...@p...fm ...

    > I wszystko się zgadza. Wysłali obowiązującą.

    :))) w sumie tak, ciekawe w taki mrazie kiedy przyślą nowa ;-P

    > O nowej woleli nie wspominać.

    Nie dziwię sie, to tak jakby donosić na siebie.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 4. Data: 2004-02-14 13:00:32
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Andrzej Stopa" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > I wszystko się zgadza. Wysłali obowiązującą.

    Tia, jestem pewien, że przesyłki przychodzące w tym tygodniu też będą
    zawierać starą TOiP. I kompletnie mnie nie obchodzi, że wysłane zostały
    wcześnej.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2004-02-15 14:34:54
    Od: "RakS" <0...@0...pl>

    Maja nadmiar starych TOiP. Musza cos z nimi zrobic.

  • 6. Data: 2004-02-15 23:00:26
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "RakS" <0...@0...pl> napisał w wiadomości
    > Maja nadmiar starych TOiP. Musza cos z nimi zrobic.

    Niech napalą w piecu.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-02-17 09:24:37
    Od: "vpw" <v...@p...onet.plDOWYCIECIA>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "RakS" <0...@0...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Niech napalą w piecu.

    Nie mozna, bo to wirtualny bank i by sie serwery zagrzaly.

    vpw

  • 8. Data: 2004-02-17 12:39:23
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "vpw" <v...@p...onet.plDOWYCIECIA> napisał w wiadomości

    > Nie mozna, bo to wirtualny bank i by sie serwery zagrzaly.

    Przecież nie muszą tego robić w swoich.

    Pozdrawiam,
    Washko