  • 22. Data: 2002-04-24 13:43:53
    Temat: Re: Bank i kiełbasa ...
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > Te dzisiejsze kobiety...

    No co ?

    Pozdrawiam i opuszczam pbb na kilkanaście dni - życzę wszystkim udanego
    weekendu majowego !

  • 21. Data: 2002-04-24 13:43:53
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Pozdrawiam i opuszczam pbb na kilkanaście dni - życzę wszystkim udanego
    > weekendu majowego !

    Miego wypoczunku. Oby tam gdzie sie wybierasz bylo duzo punktow gdzie
    akceptuja karty, a karty dostawaly zawsze autoryzacje ;-P

    --
    JaKi

  • 23. Data: 2002-04-24 13:48:20
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Miego wypoczunku. Oby tam gdzie sie wybierasz bylo duzo punktow gdzie
    > akceptuja karty, a karty dostawaly zawsze autoryzacje ;-P

    No mam nadzieję że tak będzie :-) obawiam się co najwyżej rekinów ! Ale sa
    też podobno delfiny !!! :-)))

  • 24. Data: 2002-04-24 14:45:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No mam nadzieję że tak będzie :-) obawiam się co najwyżej rekinów ! Ale sa
    > też podobno delfiny !!! :-)))

    W ostatnim Newsweeku jest o rekinach i jak sie zachowywac zeby nie byc
    zjedzonym :)

  • 25. Data: 2002-04-24 15:05:19
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > W ostatnim Newsweeku jest o rekinach i jak sie zachowywac zeby nie byc
    > zjedzonym :)

    Taak - czytałam - nie należy kapać się w połyskującej bizuterii. Ciekawe czy
    to również tyczy sie takiego znaczka Triumpha, który naszywaja na bikini
    :-))) on tez sie połyskuje !!!

  • 26. Data: 2002-04-24 15:52:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Taak - czytałam - nie należy kapać się w połyskującej bizuterii. Ciekawe
    czy
    > to również tyczy sie takiego znaczka Triumpha, który naszywaja na bikini
    > :-))) on tez sie połyskuje !!!

    No wiesz. Jako kobieta muszisz tez na inne punkty bardziej tez uwazac
    ;)))))))))))))))

  • 27. Data: 2002-04-24 15:55:45
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Taak - czytałam - nie należy kapać się w połyskującej bizuterii. Ciekawe
    czy
    > to również tyczy sie takiego znaczka Triumpha, który naszywaja na bikini
    > :-))) on tez sie połyskuje !!!

    Kasiu - zlota karte sobie naszyj ;-P (no inne kolory kart - srebro, platyna
    tez chyba moga byc ;-)) a jak wyjdziesz z morza bedziesz mogla sobie isc do
    barku i sobie kupic drinka ;-D

    --
    JaKi