  • 1. Data: 2005-06-24 17:28:39
    Temat: Bank Millennium wprowadza internetowe aukcje lokat
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Calkiem ciekawa rzecz:
    http://hydepark.prnews.pl/index.php/display,12215
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,12169
    www.millenet.pl%2Fbankowosc_internetowa%2Fklienci_in
    dywidualni%2Faukcje%2Fdemo%2F%3Ftype%3D1

    P.S. Prawdopodobnie niedlugo w Millennium nowa rzecz do KK i nowa karta
    parterska. Szczegoly w pierwszym linku.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-06-24 17:44:10
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Szczegoly w pierwszym linku.

    nie chcę się czepiać ale może powiesz o co Ci chodzi - zamiast podawania
    linków. Ewentualnie napisz i niżej podaj linka - bo to jest straszne - kupa
    linków i na dole "PS"... powiedziałbym że to jest spam

    --
    www.kredyt.org.pl

  • 3. Data: 2005-06-24 17:45:44
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    a i dodam że moja wcześniejsza wypowiedź nie jest zaczepką bo jesteś na
    takie podatny ;]
    pozdrawiam
    @dams

    --
    www.kredyt.org.pl

  • 4. Data: 2005-06-24 22:35:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    @dams wrote:
    > a i dodam że moja wcześniejsza wypowiedź nie jest zaczepką bo jesteś
    > na takie podatny ;]

    no przestan! :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!