  • 11. Data: 2004-06-01 12:50:41
    Temat: Re: BZWBK promocja kart .... debetowych.
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c9hske$gf9$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Tomasz " <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Gdyby mi doplacali to bym nie wzial tam konta :-) Ten bank nadaje sie do
    > tego aby wrzucic do niego bombe (taka malutka :-)))) a potem zaorac :-),
    > zagrabic i trawke posiac - nadal bedzie zielono :-)

    a ja mam u nich konto (jeszcze ....)
    wkurza mnie to, że mając konto od 8 lat musze co roku łazić ze wszystkimi
    papierami aby odnowić debet w koncie
    z fajnych rzeczy to dla mnie jest liczba bankomatów i miła obsługa w
    oddziale (prawie pod domem) i to mnie jeszcze u Nich trzyma
    czekam tylko na wprowadzenie w Inteligo przelewów w walucie i żegnam sie z
    BZ WBK

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2004-06-01 12:55:07
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "gasper" <g...@p...com> napisał w wiadomości

    > a ja mam u nich konto (jeszcze ....)
    > wkurza mnie to, że mając konto od 8 lat musze co roku łazić ze wszystkimi
    > papierami aby odnowić debet w koncie

    Eeeeeeeee - to ja nie wiem jak oni to robia ale mojej rodzicielce z automatu
    przedluzaja debet :-)

    > z fajnych rzeczy to dla mnie jest liczba bankomatów

    No mBank tez je juz ma :-)

    i miła obsługa w
    > oddziale (prawie pod domem) i to mnie jeszcze u Nich trzyma

    Ciesz sie ze nie mialem "przyjemnosci" byc obslugiwany w I o/Kielce ;-)
    czoraj sluchalem dywagacji na temat ustanowienia wspolwlasnosci do konta,
    pelnomocnictwa i zapisow na wypadek smierci. Wydaje mi sie ze pani nie
    wiedziala o czym mowi i "letko" sie gubila :-)

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2004-06-01 13:00:18
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    Powinno sie zrobic czarna liste bankow uprawiajacych taka nikczemna
    reklame na pl.biznes.banki
    Mysle ze nastepnych chetnych byloby duzo mniej...

    GP

  • 14. Data: 2004-06-01 13:06:27
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > czepiacie sie
    > gdzie tu bylo chwalenie sie?
    > prosta informacja i tyle...

    Informacja to by była, jakby pracownik się z imienia, nazwiska i stanowiska
    przedstawił i następnie poinformował. Jak puszcza posta anonimowo, to się
    naraża na sprawdzanie IP i różne komentarze.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2004-06-01 13:11:44
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > przedstawił i następnie poinformował. Jak puszcza posta anonimowo, to się
    > naraża na sprawdzanie IP i różne komentarze.

    fakt, powinien zrobic to oficjalnie

    kursor

  • 16. Data: 2004-06-01 13:13:18
    Od: "badam" <b...@c...pl>

    > Jakby jednego z drugim wywalili z roboty za psucie wizerunku firmy, to
    by
    > sie nauczyli nie wrzucać na grupę reklam i agitek. Mam jak najgorsze
    zdanie
    > o BZWBK - te "występy" to tylko potwierdzają.

    Musieliby jeszcze szczegółowo informować nowych czemu wywalili starych
    :)
    A tak w koło macieju, spryciarze sami pchają się pod nóż.

    badam

  • 17. Data: 2004-06-01 13:19:46
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    gasper wrote:
> [...]
    > oddziale (prawie pod domem) i to mnie jeszcze u Nich trzyma
    > czekam tylko na wprowadzenie w Inteligo przelewów w walucie i żegnam

    jesli cie cos trzyma to ten debet, bo bankomaty BZWBK sa darmowe rowniez dla
    Nordea Banku, Nordea obsluguje waluty i ma dobry rachunek internetowy
    Ja sie z WBK wynioslem ale ich KK i podglad internetowy na nia zachowalem :-)
    *** blad ***

  • 18. Data: 2004-06-01 13:22:14
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c9hru5$d3i$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > Może i przekuję ;-))) bo nie mam ochoty sprawdzać nagłówka każdej
    > wiadomości, którą czytam.

    Centrala BZWBK czyta grupe - kiedys dostalem maila, nawet sensownego i
    sympatycznego (to pamietam i jesli kiedys wroce do BZWBK, to w duzej mierze
    z tego powodu).

    Jesli uwazaja to za naganne, to pewnie zareaguja.
    Pisze "jesli", bo rok temu z winy oddzialu BZWBK kilkanascie tys.
    pracownikow mojego pracodawcy nie dostalo pensji na czas. Wykorzystali
    sprytnie kadry naszej firmy aby w ramach "przeprosin" dotrzec do wszystkich
    z agresywnym i czesciowo klamliwym przekazem marketingowym.
    Przeprosiny byly typu - "a widzisz, gdybys mial ROR w BZWBK, to moze pensje
    dostalbys szybciej".

    --
    Robert

  • 19. Data: 2004-06-01 13:26:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz <n...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Czy byłoby lepiej gdybym linka podesłał do Ciebie a Ty puściłbyś go
    > na listę ?

    Informacja - jakich pelno na pbb.
    Tylko twoj komentarz...

    "(...)
    Z tego wynika, że konto można mieć w tym banku za darmo."

    nie widzisz roznicy?

    http://www.PRnews.pl

  • 20. Data: 2004-06-01 13:33:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    mierze
    > z tego powodu).
    >
    > Jesli uwazaja to za naganne, to pewnie zareaguja.

    No to napiszę do nich - zobaczymy co odpowiedzą. Chociaż ja do nich nie
    wrócę dopóki nie zmienią toip i nie poprawią wyszkolenia ludzi w oddziałach
    ;-)))