  • Data: 2003-04-09 14:13:12
    Temat: BZWBK doplaty do likwidacji konta
    Od: "Michał Witkowski" <m...@j...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Dwa miesiące temu zlikwidowalem konto w BZWBK. Panienka z okienka wyliczyła,
    że mam dopłacić około 20 złotych. Zapłaciłem, przecięto kartę i myślałem że
    mam z głowy.
    Dzisiaj telefon z BZWBK - mam jeszcze dopłacić 12,50 zł bo doliczono opłatę
    za wznowienie
    karty, której panienka z okienka nie widziała i nie pobrała.
    Co teraz? Zapłacić i mieć z głowy chyba definitywnie, czy postawić się
    okoniem i nie płacić,
    albo żądać jakiegoś pisemnego wezwania czy wyjasnień? Jednym słowem robić
    chryję z tego,
    czy też nie warto, bo to normalka?

    --
    Michal Witkowski