  • 1. Data: 2004-01-22 13:58:32
    Temat: [BPHPBK] marketingowe brednie
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Cytat ze strony BPHPBK:

    "Nowy System Internetowy Sez@m został _poprawnie uruchomiony_ po dokonaniu
    migracji użytkowników poprzedniego systemu bankowości internetowej i jest
    dostępny dla wszystkich klientów.

    W związku z optymalizacją procesów w fazie rozruchu systemu zakres "Historii
    rachunku" w przypadku niektórych rachunków może być ograniczony do 7 dni.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane.

    Jednocześnie zapewniamy, że wszystkie zlecenia złożone przez Państwa będą
    poprawnie zrealizowane."

    A tak się składa, że:

    1. Okres rozliczeniowy karty, który kończył się 20 po 3 dniach jeszcze nie jest
    zamknięty. System podaje 4 różne kwoty zadłużenia i uparcie twierdzi, że
    bieżącym okresem rozliczeniowym jest ten poprzedni.

    2. Zrypaliście Państwo przeniesienie danych z przelewów zdefiniowanych (teraz
    wszystkie dane adresata zbite są w jedno pole) i nie da się tego po ludzku
    zmienić, tylko trzeba usunąć przelew i zdefiniować na nowo.

    3. Tak się składa, że jedynego mojego zlecenia stałego nie mogę zmienić ani
    _usunąć_. Ciekawy jestem, czy to taki ficzer nowego znakomitego systemu, czy
    komuś palec się omsknął.

    Mam prośbę, żeby pozostali użytkownicy Sez@ma wpisali tu swoje uwagi.
    Może ktoś z BPHPBK to czyta. Nie wierzę, że przyzna się do błędu, ale może
    przynajmniej w dającej się przewidzieć przyszłości coś się zmieni.

    Jacek

  • 2. Data: 2004-01-23 07:31:59
    Temat: Re: [BPHPBK] marketingowe brednie
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > zamknięty. System podaje 4 różne kwoty zadłużenia i uparcie twierdzi, że
    > bieżącym okresem rozliczeniowym jest ten poprzedni.

    Na infolinii twierdzą, że znają problem z KK. Jak to się ma do oficjalnych
    zapewnień o sukcesie migracji? Pewnie akcjonariusze nie dzwonią na infolinię,
    tylko czytają oficjalne komunikaty.

    > 2. Zrypaliście Państwo przeniesienie danych z przelewów zdefiniowanych (teraz
    > wszystkie dane adresata zbite są w jedno pole) i nie da się tego po ludzku
    > zmienić, tylko trzeba usunąć przelew i zdefiniować na nowo.

    Zrypaliśmy, ale kiedyś w przyszłości jest planowana możliwość zmiany tych
    danych.

    > 3. Tak się składa, że jedynego mojego zlecenia stałego nie mogę zmienić ani
    > _usunąć_. Ciekawy jestem, czy to taki ficzer nowego znakomitego systemu, czy
    > komuś palec się omsknął.

    Hi, hi...Okazuje się, że taki ficzer: zdefiniujesz zlecenie przez telefon lub w
    oddziale - nie możesz go zmienić/usunąć przez internet.
    Ciekaw jestem jakie jeszcze ficzery są poukrywane w nowym znakomitym systemie.

    Jacek

  • 3. Data: 2004-01-23 10:20:26
    Temat: [BPHPBK] wyjątki z nowej TOiP
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    A miałem trochę czasu to pogrzebałem:

    1. Udostępnienie skrzynki pocztowej 1 zł miesięcznie.
    2. Administrowanie zadłużeniem na rachunku 0.11 % miesięcznie od kwoty
    zadłużenia (plus oczywiście 0.1 % miesięcznie za udostępnienie limitu)
    3. Obsługa odrzuconego przez system polecenia przelewu ze względu na błędne dane
    beneficjenta 10 zł.
    4. Za zmianę Konta prowadzonego w ramach wyższego pakietu na Konto w ramach
    niższego pakietu lub na Konto Sezam. Uwaga: Nie dotyczy zamiany z/na Konta typu:
    Junior, Student. 50 zł jednorazowo!

    Jacek

  • 4. Data: 2004-01-23 10:46:18
    Temat: Re: [BPHPBK] wyjątki z nowej TOiP
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Nihil novi sub sole.
    TOiP jest z grudnia 2003 r.

  • 5. Data: 2004-01-23 10:46:49
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > 2. Administrowanie zadłużeniem na rachunku 0.11 % miesięcznie od kwoty
    > zadłużenia (plus oczywiście 0.1 % miesięcznie za udostępnienie limitu)

    A co to znaczy "administrowanie zadłużeniem"?

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 6. Data: 2004-01-23 10:58:11
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Nihil novi sub sole.
    > TOiP jest z grudnia 2003 r.

    Dokładnie z 30.12. A czy ja pisałem, że jest inaczej :-). Jak dla mnie coś co
    nie ma jeszcze miesiąca jest nowe.

    Jacek

  • 7. Data: 2004-01-23 10:59:44
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > A co to znaczy "administrowanie zadłużeniem"?

    Nic? Ale kasują za to tyle ile napisałem.

    Jacek

  • 8. Data: 2004-01-23 11:56:15
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > A miałem trochę czasu to pogrzebałem:

    Przelewy wychodzące do innego banku realizawane przez
    b) przez bankowość telefoniczną - konsultant 2 zł

    A nigdzie w TOiP (może ktoś mnie poprawi) nie ma opłaty za przelew realizowany
    przez telefon ale samodzielnie (bez udziału konsultanta - IVR).
    I co drogi kliencie myślisz, że jest on bezpłatny?
    Twój znakomity BPHPBK kasuje Cię za to 2 zł.

    Jacek

  • 9. Data: 2004-01-23 13:39:26
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nic? Ale kasują za to tyle ile napisałem.

    No ale jak oni to liczą, 0.11% od kwoty zadłużenia _miesięcznie_ - to co,
    biorą średnią z miesiąca? Czy za każdy dzień na debecie liczą 0.11%/30? Czy
    saldo na koniec miesiąca?

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków

  • 10. Data: 2004-01-23 14:05:03
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > No ale jak oni to liczą, 0.11% od kwoty zadłużenia _miesięcznie_ - to co,
    > biorą średnią z miesiąca? Czy za każdy dzień na debecie liczą 0.11%/30? Czy
    > saldo na koniec miesiąca?

    Nie wiem, nie praktykowałem. Dla mnie istotne jest to, że kasują na wszystkie
    możliwe i niemożliwe sposoby.

    Jacek